Sarıyer
En sevdiğim mekanlardan. Çok güzel bi mekan.
Cok pahalli, kupkuru doner
Döner harikaydı yağlı ve suluydu tam kıvamındaydı ilk 5 te yer alır İstanbul’da
Yemek çok iyidi çalışanlarda çok saygılı
Akşam üzeri gittik 8 gibi sakin ve hoş bir mekan Hizmet son derece özenli Yemeklerde lezzetliydi Çorba döner ve sütlacını denedik tavsiye ederim ???????? herkesin emeğine sağlık
İstanbul’da yaşayan biri olarak döner konusunda seçiciyim ama burası gerçekten favorilerim arasına girdi. Döneri inanılmaz lezzetli; yanında gelen ikramlar, salata, lavaş ve patates dahil her şey çok özenli ve çok lezzetli. Porsiyonlar bol ve cömert, çalışanlar ise son derece yardımsever ve güler yüzlü. Ortam sıcak, temiz ve mis gibi. Lezzeti, hizmeti ve samimiyetiyle tekrar tekrar gelmek isteyeceğiniz bir yer; gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Döneri ve sunumu güzel, beğendim ????
Pahalı ve kalitesiz.Döner yemek istiyorsanız sarıyer Necati Usta üstüne yok.
????
Hakiki etten yaprak döner. Bence Erzurum Hacıbaba ile aynı seviyede. Sürekli taze, sıcak ve ince lavaşları çok iyi. Bunun dışında kendi yapımları patates kızartmalarını da çok seviyoruz. İstanbul genelinde çoğu mekanda mustarip olduğum "gevşek" personel problemi yok. Çalışanlar ciddi, çalışkan, arı gibi. Mekan geniş, bulunduğu sokakta araç park etmek kolay.
Sıcak çorba ve döner dürüm
Kesinlikle pahalı bir yer
Şirket etkinliği kapsamında perşembe günü, öğle yemeğinde Güvenbey lokantasındaydık. Ortam, hizmet ve lezzet benim kriterlerimden geçti. Standart restoran kültürüne sahipler. Çalışan hizmetleri ise standartın üstüydü. Tüm garsonlar ve özellikle Yusuf bey çok ilgiliydi. Dubble et döner siparişinde bulundum. Gayet lezzetli ve doyurucuydu (porsiyon az değildi). Sonrasında güzel bir sütlaç, havuç dilim baklava tadımında bulunduk ve aşırı beğendik. Fiyatlar, hizmet ve lezzeti karşılıyordu. Yoğun zamanlarda otopark sıkıntısı yaşanabilir.
| (0212) 211 06 42 |
| www.guvenbeydoner.com.tr |
| Dönerci |
| 4.3 / (827 yorum) |