Güvenbey Döner

Güvenbey Döner

Sarıyer

Yorumlar
elif yaldız
elif yaldız 4 gün önce düzenlendi

En sevdiğim mekanlardan. Çok güzel bi mekan.

“Eaglee88” Z Ka
“Eaglee88” Z Ka bir hafta önce

Cok pahalli, kupkuru doner

Veli Üren
Veli Üren bir hafta önce
Yusuf Erensoy
Yusuf Erensoy bir hafta önce

Döner harikaydı yağlı ve suluydu tam kıvamındaydı ilk 5 te yer alır İstanbul’da

Ali deniz Şentürk
Ali deniz Şentürk 2 hafta önce

Yemek çok iyidi çalışanlarda çok saygılı

Esra Kartal
Esra Kartal 3 hafta önce

Akşam üzeri gittik 8 gibi sakin ve hoş bir mekan Hizmet son derece özenli Yemeklerde lezzetliydi Çorba döner ve sütlacını denedik tavsiye ederim ???????? herkesin emeğine sağlık

FATMA YILMAZ
FATMA YILMAZ 3 hafta önce

İstanbul’da yaşayan biri olarak döner konusunda seçiciyim ama burası gerçekten favorilerim arasına girdi. Döneri inanılmaz lezzetli; yanında gelen ikramlar, salata, lavaş ve patates dahil her şey çok özenli ve çok lezzetli. Porsiyonlar bol ve cömert, çalışanlar ise son derece yardımsever ve güler yüzlü. Ortam sıcak, temiz ve mis gibi. Lezzeti, hizmeti ve samimiyetiyle tekrar tekrar gelmek isteyeceğiniz bir yer; gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

Burcu
Burcu 3 hafta önce
Bora Dönmez
Bora Dönmez 3 hafta önce
Kaan GÖKÇE
Kaan GÖKÇE 3 hafta önce

Döneri ve sunumu güzel, beğendim ????

umit saglam
umit saglam bir ay önce
Gurme
Gurme bir ay önce düzenlendi

Pahalı ve kalitesiz.Döner yemek istiyorsanız sarıyer Necati Usta üstüne yok.

Babacorba Dört yol kilyos
Babacorba Dört yol kilyos bir ay önce
Yıldıray Gürgen
Yıldıray Gürgen bir ay önce
Can isa Zengin
Can isa Zengin bir ay önce
OndA
OndA bir ay önce

????

Serdar Basar
Serdar Basar 2 ay önce

Hakiki etten yaprak döner. Bence Erzurum Hacıbaba ile aynı seviyede. Sürekli taze, sıcak ve ince lavaşları çok iyi. Bunun dışında kendi yapımları patates kızartmalarını da çok seviyoruz. İstanbul genelinde çoğu mekanda mustarip olduğum "gevşek" personel problemi yok. Çalışanlar ciddi, çalışkan, arı gibi. Mekan geniş, bulunduğu sokakta araç park etmek kolay.

adnan badghaish
adnan badghaish 2 ay önce düzenlendi

Sıcak çorba ve döner dürüm

Kerim Yildiz
Kerim Yildiz 2 ay önce

Kesinlikle pahalı bir yer

Yusuf Sun
Yusuf Sun 2 ay önce

Şirket etkinliği kapsamında perşembe günü, öğle yemeğinde Güvenbey lokantasındaydık. Ortam, hizmet ve lezzet benim kriterlerimden geçti. Standart restoran kültürüne sahipler. Çalışan hizmetleri ise standartın üstüydü. Tüm garsonlar ve özellikle Yusuf bey çok ilgiliydi. Dubble et döner siparişinde bulundum. Gayet lezzetli ve doyurucuydu (porsiyon az değildi). Sonrasında güzel bir sütlaç, havuç dilim baklava tadımında bulunduk ve aşırı beğendik. Fiyatlar, hizmet ve lezzeti karşılıyordu. Yoğun zamanlarda otopark sıkıntısı yaşanabilir.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.