Eruh
Döner güzel di ama elman yanım da sigara içiyi yor ayıp yaa
Sıcak ve çok lezzetliydi
Hiçbir şekilde tavsiye etmiyorum gerçekten çok kötü sakın hata yapıp gitmeyin
1 porsiyon pilav üstü Tavuk yedim yemez olaydım, pilav buz gibiydi vede tavuk eti kim bilir kaç saat orda beklemiş ve kupkuru geldi yenmez, acayip kötü. Kalan tavukları ya pakete yada sonraki servise veriyorlar, Böyle işletmelerin denetlenmesi lazım.
kötü
Döner mi la bu tavsiye etmem burayı çok küçük dönemleri
Fiyatına göre acayip iyiydi ve hızlı teslimat ile bundan sonra favori mekanımsınız.
Müşteri ile ilgileniyorlar tadı da çok güzel hijyenik bir yer öneririm
| 0545 611 13 56 |
| Dönerci |
| 3.5 / (19 yorum) |