Gülizar Döner Bahçelievler

Gülizar Döner Bahçelievler

Haliliye

Yorumlar
Fatmagül
Fatmagül 5 saat önce

İftardan bir saat önce geçip oturduk beklemeye başladık bizden yarım saat sonra gelenler oldu onların yemekleri anında servis edildi ve tam 18.40ta yenmeye başlandı garsonlara üç defa yemeğim gelmedi dememe rağmen tiye alınmadım ve tam 19.13te müdür aracılığıyla yemeğime ulaşabildim üstelik yemek buz gibiydi en son gelmesine rağmen beklememize değmezdi hiçbir şekilde memnun değilim

Safe
Safe 12 saat önce

Yemekleri orta ,ama sipariş iki saat sonra geliyor bu kadar bekleyeceksem gelmenin manası yok

Abdulkadir Pisak
Abdulkadir Pisak bir gün önce

İftara gittik. Hizmet sıfır, yemekler sıfır. İftar ezanı okunduktan çok sonra yemekler geldi. Müşterilerden aç kalkıp gidenler oldu.

Eşref Çelik
Eşref Çelik 4 gün önce

Çorbayı önden vermeyi akıl edemeyip iftar açan müşterisini 15 dakika bekleten mekân. Set hâlinde geliyormuş o yüzdenmiş :) Ayrıca iskender diye salçalı et döner yedik, kötü bir deneyimdi.

Güney Eroğlu
Güney Eroğlu bir hafta önce

Yemek çok kötü , pilav en az 1 haftalık Et dönerin tadını alamıyorsunuz kağıt gibi Rezalet.

DELİ PARE
DELİ PARE bir hafta önce

Çalışanlardan yana sıkıntı yok ama yemekler çok kötü ve fiyat performans açısından berbat

Orhan
Orhan 2 hafta önce

Verdikleri tavuk dürüm buz gibi istediğiniz menü verilmiyor bahaneleri iftar saati olduğundan dolayı

Asude
Asude 2 hafta önce

İftar için sipariş ettik hem zamanında hem de sıcak geldi

Beyza Akgül
Beyza Akgül bir ay önce

Sunu mu çok güzel lezetlii

Hamit Demir
Hamit Demir bir ay önce
Halil Kerimoğlu
Halil Kerimoğlu bir ay önce

yemek buz gibi, ketçap mayonez diyoruz eklenmemiş, turşu istiyoruz yok. Yıl 2026 pos istiyorum yok. Berbat ötesi firmasınız. KİMSEYE TAVSIYE ETMİYORUM PARANIZA YAZIK.

Ferhat Kaya
Ferhat Kaya 2 ay önce

Arkadeşlara gittik yemekler buz gibiydi lezeti fena değildi.

Kader Elmas
Kader Elmas 3 ay önce
Sefabzkrt Bozkurt
Sefabzkrt Bozkurt 3 ay önce
Fatih Kirmizigöz
Fatih Kirmizigöz 3 ay önce

İki Arkadaş gidip hem 2'şer menü söyledik hem et hem de tavuk. Kötüleme karalamak istemiyorum ama Allah şahit dönerin ikisinde de tat tuz yok tat tuz olmaz onu anlarım da servis edilen yemeği ısıtmak çok mu zor gelen ekmek soğuk içindeki soğuk. Önceden kesilmiş olabilir insan ekmeği ısıtmaz mı? Çok ilginç bir yer bu Bahçelievler şubesinden bahsediyorum. Gidip yedim kesinlikle ama kesinlikle bir daha asla gitmem tek yer orası kalsa dahi!!

Ugur Yıldırım
Ugur Yıldırım 4 ay önce

Kız arkadaşımla gittik İskenderi somun ekmeğine yapmışlar bulamaç gibi olmuştu. pide yok ve fırın kapalı vs olabilir eğer yapamıyorsan iskender servis edemiyoruz deyin. İlk gidişimizdi son olur büyük ihtimal.

Abdulgani Guzel
Abdulgani Guzel 4 ay önce
Fuat Dinar
Fuat Dinar 4 ay önce
Cagri
Cagri 4 ay önce
Abdulkadir Taşçı
Abdulkadir Taşçı 4 ay önce

İçinden ne olduğunu bile bilmediğimiz şeyler çıktı kokusu çok kötüydü midemi bulandirdi

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.