Haliliye
İftardan bir saat önce geçip oturduk beklemeye başladık bizden yarım saat sonra gelenler oldu onların yemekleri anında servis edildi ve tam 18.40ta yenmeye başlandı garsonlara üç defa yemeğim gelmedi dememe rağmen tiye alınmadım ve tam 19.13te müdür aracılığıyla yemeğime ulaşabildim üstelik yemek buz gibiydi en son gelmesine rağmen beklememize değmezdi hiçbir şekilde memnun değilim
Yemekleri orta ,ama sipariş iki saat sonra geliyor bu kadar bekleyeceksem gelmenin manası yok
İftara gittik. Hizmet sıfır, yemekler sıfır. İftar ezanı okunduktan çok sonra yemekler geldi. Müşterilerden aç kalkıp gidenler oldu.
Çorbayı önden vermeyi akıl edemeyip iftar açan müşterisini 15 dakika bekleten mekân. Set hâlinde geliyormuş o yüzdenmiş :) Ayrıca iskender diye salçalı et döner yedik, kötü bir deneyimdi.
Yemek çok kötü , pilav en az 1 haftalık Et dönerin tadını alamıyorsunuz kağıt gibi Rezalet.
Çalışanlardan yana sıkıntı yok ama yemekler çok kötü ve fiyat performans açısından berbat
Verdikleri tavuk dürüm buz gibi istediğiniz menü verilmiyor bahaneleri iftar saati olduğundan dolayı
İftar için sipariş ettik hem zamanında hem de sıcak geldi
Sunu mu çok güzel lezetlii
yemek buz gibi, ketçap mayonez diyoruz eklenmemiş, turşu istiyoruz yok. Yıl 2026 pos istiyorum yok. Berbat ötesi firmasınız. KİMSEYE TAVSIYE ETMİYORUM PARANIZA YAZIK.
Arkadeşlara gittik yemekler buz gibiydi lezeti fena değildi.
İki Arkadaş gidip hem 2'şer menü söyledik hem et hem de tavuk. Kötüleme karalamak istemiyorum ama Allah şahit dönerin ikisinde de tat tuz yok tat tuz olmaz onu anlarım da servis edilen yemeği ısıtmak çok mu zor gelen ekmek soğuk içindeki soğuk. Önceden kesilmiş olabilir insan ekmeği ısıtmaz mı? Çok ilginç bir yer bu Bahçelievler şubesinden bahsediyorum. Gidip yedim kesinlikle ama kesinlikle bir daha asla gitmem tek yer orası kalsa dahi!!
Kız arkadaşımla gittik İskenderi somun ekmeğine yapmışlar bulamaç gibi olmuştu. pide yok ve fırın kapalı vs olabilir eğer yapamıyorsan iskender servis edemiyoruz deyin. İlk gidişimizdi son olur büyük ihtimal.
İçinden ne olduğunu bile bilmediğimiz şeyler çıktı kokusu çok kötüydü midemi bulandirdi
| (0414) 312 22 63 |
| www.gulizardoner.tr/bahcelievler |
| Dönerci |
| 4.3 / (40 yorum) |