GÜLER OTO LASTİK Meram

GÜLER OTO LASTİK Meram

Meram

Yorumlar
Osman Sincek
Osman Sincek 6 gün önce

Profesyonel bir işletme çalışanlar güler yüzlü ilgili işcilikleri on numara kesinlikle tavsiye ederim.????????

Osman Topal
Osman Topal bir hafta önce

Çözüm odakli güler yüzlü ve anlayışlı esnaf. Lazerli balans yapiliyor. Her işi sağlam yapiyorlar. Ufak tefek islemleri.soylemeden bile ucretsiz yapiyorlar. Ustalarin emeklerine saglik

Rıdvan Ermiş
Rıdvan Ermiş 2 hafta önce

Güler Oto Lastik’e lastik değişimi için gittim. Personel çok ilgili ve güler yüzlüydü. İşlemi beklediğimden çok daha kısa sürede, titizlikle tamamladılar. Fiyatlar da piyasaya göre gayet makul. Kesinlikle tavsiye ederim.

Fatmanur Kocabıyık
Fatmanur Kocabıyık 3 hafta önce

USTALAR ÇOK İLGİLİYDİ ÇOK MEMNUN KALDIM HEPİNİZE TAVSİYE EDERİMM GÖNÜL RAHATLIĞI İLE GELEBİLİRSİNİZ

Gürsel koyuncu
Gürsel koyuncu 3 hafta önce

Çok memnun kaldım ustalarımız çok ilgiliydi teşekkür ederim herkese tavsiye ediyorum.

Mehmet Nuri Mutlu
Mehmet Nuri Mutlu 3 hafta önce

Güleryüzlü esnaflar fiyatlı makul insanlıkları var şahsım adına ben memnun kaldım sürekli iyi yönde ilerler inşallah

Süleyman Ay
Süleyman Ay 3 hafta önce

Güler yüz hızlı hizmet müşteri memnuniyeti tavsiye edilecek yer

Melda Ceren Kandan
Melda Ceren Kandan 3 hafta önce

İşini düzgün yapan insanların azaldığı bi dönemde bu kadar kaliteli hizmet veren bi yer gerçekten çok güzel her şey için teşekkür ederim mükemmel bi işletme

Hasan berk Belen
Hasan berk Belen 3 hafta önce

Çok kaliteli hizmet güler yüzlüler

ELİF ŞİFA AKMAN
ELİF ŞİFA AKMAN 3 hafta önce

Gerçekten harika hizmet veren işletme. Esnaflıkları, güler yüzleri ilerini güzel yapmalarına memnun oldum.

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.