Kağıthane
Çok güzel bir işletme güzel taksitle güzel ticaret ilgili
Yaklaşık 2 sene burada yaşadım. Güzel bir bina olduğunu söyleyebilirim. İnsanların ana problemi bulunduğu konum. Onun dışında gayet güzel. Binada yaşadığım en büyük sorun ses yalıtımıydı. Bu yüzden çevre daireler ile arada sırada problemler yaşadık. Fakat böyle durumlarda yönetici Yılmaz ben düzgün iletişim ile sorunları çözdü. Bu güzel yönetim için teşekkürler. Burada yaşayacak olan diğer insanlara da mutluluklar diliyorum.
Uzun zamandır burada yaşıyorum ve çok memnunum. Özellikle yönetici Yılmaz Bey her konuda çok nazik ve yardımcı. Kendisi buranın geliştirilmesi için sürekli aktif şekilde çalışıyor. İsteklerimizi de görmezlikten gelmeden hemen ilgileniyor.
| Konut Projeleri |
| 4.2 / (167 yorum) |