Aziziye
yediğim en kötü döner di döner'in içinde lahana olur mu burada var şaşırmamak lazım tercih etmiyorum çok kötü bir yer ağzınıza yazık zaten içi her tarafta böcekler her tarafta pislik şeyler vardır vahdi osta güzel yapamamış
Yediğim en kötü dönerdi rezaletti resmen 1 yıldız bile fazla buraya
Ilıca sosyal bilimler lisesinde yemek istedik adamlar dedi ki biz dışarıya servis yapmıyoruz bu nasıl bir dışarı oluyor ki bize servis yapmadılar yani ılıcanın içinden tekrardan ılıcanın çok yakın bir yerine servis yapamıyorlarsa ben yeterli hizmet olarak görmüyorum
Dönerin lezzeti yok Masalarda peçete yok Bardaklarda leke vardı
| (0442) 631 33 34 |
| Dönerci |
| 4.1 / (38 yorum) |