Afşin
Arkadaşlarımla okula sipariş verdik fakat 3 saat sonra geldi. 3 saat sonra geldiği yetmezmiş gibi birde bu dürümü yedikten sonra hepimizde bir rahatsızlık oluştu. Dürümler ekstra küçültülmüştü ve soğumuştu son dakikalar yapılmasına rağmen.
Kesinlikle önermem ekmekleri aşırı kuru,tatsız
Ürünün içerisinden şaç kılı çıktı böyle bir rezalet görmedim hiç mi dikkat etmiyorsunuz anlamıyorum
Gayet güzeldi evi sipariş ettik kısa bir hızlı sürede geldi ve geldiğinde ise sıcaktı gayet güzeldik emeği geçen herkese teşekkür ediyorum
Parça ekmeklerle dürüm yapıyorlar dürümcü belli degil
keçap ve mayonez bazı masalarda bulunmuyor ve çok hijenik olmadını belirtiyorum kabidan girer dirmez büyük bi ilgiyle karşılaştık bu konuda gayet memunum
Çok ucuz ve güzel
Aşırı kötüydü pişmemişti içinde hiçbisey yoktu kuru ekmek o kadar tatsız kii almayınnn.
| (0344) 511 81 10 |
| Dönerci |
| 3.1 / (66 yorum) |