Göreme Döner

Göreme Döner

Merkez

Yorumlar
Ozan YIL
Ozan YIL bir hafta önce düzenlendi

Gerçekten Et Döneri Nevşehir de Çok Çok İyi Seviyede. Kesinlikle Tavsiye Ediyorum, Ancak Sabahtan Sipariş Vermeniz gerekiyor Arayarak. yoksa gidince yiyemezsiniz saat 12 Olmadan Sipariş Aldıkları İçin Döner Takılı Görsenizde Bitmiş Oluyor Bilginiz olsun.

Yasin YY
Yasin YY 3 hafta önce

Döner lezzetli ama sıra beklemekten rahatsız olacağınızı düşünüyorsanız olumsuz bir tecrübe yaşarsınız. Ben lezzetini soslar ile gizleyen dönerleri hiç sevmediğim için Bu arkadaşların yaptığı gibi klasik salatalı dönerleri çok seviyorum

Gurmee Can
Gurmee Can 3 hafta önce

Döner süper yedigim en lezzetli dönerlerden biriydi ama sipariş sistemi milattan kalma düzen yok araya çok insan alıyorlar onun harici güzeldi

Musa Deniz
Musa Deniz bir ay önce
Naci Dalkıran
Naci Dalkıran bir ay önce
Muhsin Pinarlik
Muhsin Pinarlik bir ay önce

Nevsehirde başka yerde döner yemeyin derim göreme döneri tek geçerim...

Didem Dmnkya
Didem Dmnkya 2 ay önce

Müşteriyi kafalarına göre içeri alıp, kapıda kuyrukta bekleyen müşterinin siparişini bekletip tanıdık esnaftı, arkadaştı siparişlerini araya sıkıştırıp kapıda kuru bir kalabalık oluşturan bir mekan. Hataysandıkiçi Önerisi üzerine gittik soğuk bir döner, hijyenden bihaber ve döner pişmeden ve tepsideki kesilmiş et yığınla dururken döneri yapmak yerine kalabalığı köpürtmek için midir nedir şekil şükül hareketlerle sürekli durmaksızın eti kesen döner ustası. 3 kişiler biri sarıyor biri götürüyor siparişi, tek bir kişi döneri yapıyor. İçerde oturan müşteri yiyor üstüne eve götüreceği siparişini de yaptırıyor yaklaşık 10 paket falan hadi onlar kıtlıktan çıktı sıradakini arkadakini umursamıyor ama , dönercinin yanındaki arkadaşlar döner yapmaya katkınız yok bari sıra hakkaniyetini gözetin. Lezzete kötü diyemeyeceğim ama işte döner budur da diyemeyeceğim, lezzetliydi, eti bol koyuyor 2 yarım döner 2 ayran 500 ₺ ödedik, ama bir daha gider miyim asla, şişirme bir mekan ha bir de içerde 2 dışarda iki masa var yaklaşık 1 saat bekledik paket alıp çıkmak için

Kim
Kim 2 ay önce

Döneri lezzetli ama önceden arayın yoksa sipariş veremezsiniz...yemeğe değer mi tabiki değer kalite tesadüf değil mutlaka uğrayıp yiyin

Ahmet Altay
Ahmet Altay 2 ay önce düzenlendi

Yıllardır kalitesini bozmadan devam eden harika bir yer. Küçücük dükkan; saat 1 de biten döner. Dünyada yediğim en iyi ekmek arası döner.

Besim kandemir
Besim kandemir 3 ay önce

Ortalama sayılabilcek bir döner sıra bekliyosun sırada döner kalmadı diye sert konuşuyolar

İletişim Bilgileri
Dönerci
4.2 / (258 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.