Çeşme
az önce 2km mesafelik yol yardımı için geldiler akünün vidası gevşemiş onu sıkıştırdı 800tl para istedi haksız ve fazla kazanç gerekli her kuruma şikayet edeceğim
karavan lastiğimiz patladı bijon anahtarımız yoktu sağolsunlar bize güvenip emanet verdiler gidip lastiğimizi söküp getirdik. tamir ettiler.
İşim halloldu
Lastik tamir kitiniz yanınızda olsun ki bu fırsatçılar a yolunuz düşmesin.Lastik fiyatına lastik tamir ettirdim.Bu nasil bir fiyat dediğim zaman da utanmadan ve arsızca burası Çeşme dedi usta.Yahu ben utandım adam utanmadan yüzüme parası az olan buraya gelmesin zaten dedi...Rezalet anca bu kadar olur.Verdiğim parayı son kuruşuna kadar haram ediyorum.Kul hakki yiye yiye ar damarlari çatlamış. Ne diyeyim bu esnaflarda utanma kalmamış bari göz göre göre bu soyguna çanak tutanlar utansın...Utanırlar mi?????????Hiç sanmam...
Kesinlikle tavsiye ederim. Şans eseri tatilde lastiğim patladı ve hızlıca değiştirdiler. İlgi hizmet yüksek seviyede. Çok tedirgin olmuştum içimi rahatlattılar.
Yıllardır Oto Ertan ile çalışıyoruz, bütün arabamın lastiklerini bu firmadan aldım Good Year markası tartışılmaz, yılların deneyimi ile kaliteli ve hızlı hizmet veriyorlar, şükür ki taktırdığım hiçbir lastik daha beni yolda bırakmadı, Serkan Bey'e yardımları için teşekkür ederim..
Ein Stern ist sogar zu viel! Auf unserer Autoreise ist der Reifen nach ungefähr 300km geplatzt. Warscheinlich billige Qualität. Nicht empfehlenswert!
Kart geçmiyor.Başka yerde 250 tl ye yapılan islem 400 e yapıyor.500m yürüyüp,para cektim ödedim.Bir daha asla, stepne takarım,yinede girmem.
| (0232) 712 03 33 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.0 / (47 yorum) |