Çekmeköy
Hızlı ve ekonomik çözüm için teşekkürler.
10 numara mekan. Düzgün insanlar, kalite hizmet, temiz işçilik, uygun fiyat. ????????
Allah işinizi gücünüzü rast getirsin. Scooter motoruma yeni taktığım lastiğini şoklatmak için gittim 2 kişi birden benimle ilgilendi lastiği şokladılar şişirdiler para da almadılar. İşinin sadakasını verdi belkide. Bende o kadar dua ettim ki, ALLAH bir lerini bin etsin. Güzel insanlar güzel esnaflar.
İşinizi yapmadan önce Fiat alın Sonra onlara mecbur kalıyorsunuz
Hemen yanındaki opetin orada aracımın tek lastiğinin havası komple inmişti. Binek bi araçtı tır kamyon değil. Lastiğe yama yaptı 500₺ istedi. AŞIRI fazla olduğunu düşünüyorum. Daha geçen ay Bodrum milasta tekere yama yaptırdım 300₺ istedi. ÇOK PAHALI olduğunu düşünüyorum.
| 0533 048 18 45 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.6 / (44 yorum) |