Silifke
Güzel
Hepsi çok kötü gelmeyin tuzu yok patates soğuk tuzsuz ekmek pişmemiş tavsiye etmem
Sos olmada döner yedim iyi di soslu söyledim o zaman tadı berbat ti bida fiyat yükselt misler
Döner gerçekten cokkkkkkk güzel ilk başlarda öğrenci dürüm alıyordum öğrenci olduğum için ama sonrada normal almaya başladım öğrenci dürüm'de içini ketçap ve mayonezle dolduruyorlar gercekten genelde paket servis alıyorum 5 dk da geliyo öneririm ama dükkan da otutup yemeyin içerisi biraz garip kokuyor ????
İlk defa yedim, Hatay usulü döneri çok güzeldi, tavsiye edilir.
Temiz ve güler yüzlü bir işletme herkese tavsiye ederim döneri lezzetliydi
| 0533 625 31 66 |
| Dönerci |
| 4.6 / (116 yorum) |