Güce
Merkeze uzak olmamıza rağmen sıcaklık geldi kurye çok kibardı ve aşırı lezzetliydik fiyatına göre çok çok iyiydi teşekkür ederiz
gecenin 1 inde sipariş verdim öncelikle kuryeniz çok kibar birisi böyle bir insanla çaliştiğiniz için şanslisiniz dürüm nekadar sıcak gelebiliyorsa okadar sıcak geldi gelelim yemeğe yani dürüme gelirsek ben çok fazla döner yiyen birisiyim. kendi damak zevkimden dolayı soslu döneri pek tercih etmem zaten sosu az olsun diye belirtmiştim keşke hiç olmasın deseydim bu azsa çoğunu düşünemiyorum:) tavuğunuz biraz sert geldi bana büyük ihtimal tavuk bonfile kullaniyorsunuz bilemedim tavuktan tavuk döner tadı pek alamadim en büyük sorunsa dürümün tadı bana ekşi geldi sostan kaynaklı büyük intimal inşallah sosun genel tadı böyledir ekşimemiştir çok beğenemedim baştan sona hep ekşi tad baskındı bunun için puan fln azaltmadım iceriğinde ekşi üründe olabilir limon gibi bazı kişilerin hoşuna gider bu arada döneri sardiğiniz kağıt dönere yapışmıştı bu iyi bişi değil kağıdı değiştirmelisiniz iç tarafı yapışmayandan olması lazim kalın olması gerekiyor yediğim döner 200 liraydi bana 140 a geldi k.bakmayın 200 liralık döner olduğunu düşünmüyorum 140 150 ideal
Muhteşemdi tek kelimeyle...Sosu çok başarılı.Tavuk lezzetli.Açıldığı günden beri başka dönerciden yemiyorum ????
1 saat 55 dakikada geldi buz dolobından çıkmış gibiydi hayatımda bu kadar soğuk yemek yemedim. Araya sanki dünden kalan tavuklar koyulmuş gibiydi. Bir tanesini XL söylememe rağmen 2 si de normal boy geldi ve 272 yerine 327 çektiler aradığımda hiç bir olumlu dönüşte sağlamadılar yani 120 tl dolandırıldım :)
Sürekli sipariş ediyorduk son zamanlarda hem soğuk gelmeye başladı hem de küçültmeye başladılar kola dahil cam geldi 200ml biber turşusu yok patatesler ıslak geldi
Gidip görmek yemek nasip olmadı ama siz yaptıysanız en iyisini yapmışsınızdır ???? ???????????????? ❌
Paket servisleri sıcak yolladığınız için teşekkür ediyorum ????
| (0454) 212 31 28 |
| Dönerci |
| 4.2 / (14 yorum) |