Haliliye
Yemeklerin özellikle adana dürümün lezzeti efsane deneyin memnun kalırsınız
Çok güzel herşey için teşekkür ederim
Çok lezzetli çok güzeldi çok sıcakkanlı personelleri vardı herkese tavsiye ederim
Gece bir kadın olarak sipariş vermeyin terbiyesizler bi kadın yemek söyleyemeyecek mi
Ekmeğin içine döneri resmen sayarak koymuşlar yarım ekmeğin içerisinde 5 adet tek döner vardı lezzet sıfır somun ekmek bayattı ilgi alaka sıfır hayatımda yediğim en kötü tavuk döner en kötü restaurant hizmeti veren yer hiç tavsiye etmiyorum
Ekmek arası ekmek yedik içi boş sadece yağ var içinde Çok pahalı Ekmek bayat
Dün akşam saat 1:30 gibi gittik çok kötüydü yemekte lezzet yoktu gitmenizi tavsiye etmiyorum yedigimize pişman olduk
çok kötüdü lezzet sıfır gitmeyin tavsiye etmiyorum fiyatlar aşırı yüksek
Personel gayet sıcakkanlı ve ilgili. Lezzet ise ortalamadan bir tık daha iyi. Bu saatlerde bu hizmetin sunulması gayet güzel bir şey.
Yazık Paranıza Önünden geçerken 2 defa düşünün lezzet hizmet porsiyon 0 eksi hatta
| Dönerci |
| 3.1 / (19 yorum) |