Gece Dönercisi H. İbrahim Usta

Gece Dönercisi H. İbrahim Usta

Aslanapa

Yorumlar
Arda Şentürk
Arda Şentürk 2 gün önce

Birimiz kanadadan birimiz sinoptan 2 kişide eskişehirden geldi ama kimse bu kadar güzel döner yemedi. Şaşkınlık ve afiyetler içerisinden kasadaki abla çok güzel ilgilendi pilsv olmadığı için bi arkadaşımız gitti ama olsun bidahs gelimeyi deneyeceğiz

Lidra
Lidra bir ay önce

güzeldi ama arada sırada gece için döner daha taze olsun diye tekrar takıyorlar gitmeden önce aramakda fayda var kabak tatlısı da güzel ayrıca

Hasan Aslankiran
Hasan Aslankiran 2 ay önce

Et güzel bazen geceleri erken bite biliyor kışın 2,3 gibi kapatılıyor yazın 4,5 e kadar acık dewam li müsterisi olarak gayet begeniyorum

Ahmet BERBER
Ahmet BERBER 2 ay önce

Hayatımdaki en iyi döneri yedim herkesi bu gece dönercisine gitmesini öneririm hizmet kalitesi çok iyiydi

Mehmet Kahtalı
Mehmet Kahtalı 3 ay önce

Pilav ustu et doner yedim pahali ve lezzetsiz

nuri uyav
nuri uyav 5 ay önce

Güzel ve sade bir dönerleri mevcut ayranla beraber gayet güzel gidiyor fiyatlarıda çok uygun ulucamii mevkinde o bölgenin esnafı için fiyatlarda gayet iyi ekmek kadayıfıda yemenizi tavsiye ederim şekeri yoğun değildi çok beğendik mutlaka yemenizi öneririm

İsmail Mihaliç
İsmail Mihaliç 6 ay önce

Ekip hızlı ve lezzetli fiyatı hesaplı İbrahim ustanın ve hizmet eden herkese teşekkür ederim

Cem Bora
Cem Bora 6 ay önce
Ultraviyole Gezgin
Ultraviyole Gezgin 7 ay önce

İlk kez geldik. Aslında ferah bir avluda bulunuyor. Fakat ilk başta masaların yanıbaşında duran çöp kovaları hiç hoş değil. Ekmeklerin içini alım dedik almamışlar. İçtiğimiz çayların da parasını kestiler. Dönere gelince çok tuzluydu. Döner lezzzeti de öyle ahım şahım bir şey de değildi.

erkan ozer
erkan ozer 7 ay önce
İletişim Bilgileri
Dönerci
3.9 / (16 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.