Aladağ
Dönerlerdi çok güzeldi eve söyledik 15 dakika içinde geldi kurye çok kibardı mayonez leri ve soslarını çok beğendik gayet güzeldi.
Çok lezettli dönerler yapıyolar
Şimdiye Kadar Yediğim En Güzel Döner Ve Vermiş Olduğunuz Güleryüzden Dolayı Teşekürler
Gerçekten lezzetli ve beğenerek yiyebileceğiniz bir döner.
Gayet iyi ve tertemiz lezzetli yemeklerı var
Rezalet bir yer
Hiç beğenmedim paket servisleri hiç iyi değil ve yer beğenmesi yapılan bir yer bence ne olursa olsun çevreye paket yapılmıyorsa sadece dükkanda satış varsa bence paket servisi yoktur yazılsın umarım bu sorununuz duzelır .
Hızlı servis , hijyenik ortam , güler yüzlü hizmet , taze çay vardı kesinlikle tavsiye ediyorum
Gece dönercisi ama gece 1de kapalı
Okadar güzel döneri yok mayonez çok övüldügü kadar güzel degil lavaşta olsa güzel olurdu ve yarım saat bekledik aç oldugumuz için yedik
| 0546 829 01 94 |
| Dönerci |
| 4.7 / (150 yorum) |