Sultanbeyli
Ellerine sağlık hem kızlı getirdiler hemde çok ilgililerdi ailecek çok beğendik bundan sonraki yeni dönercimiz inşallah uzun yıllar hizmet verirler
Hasanımla İlk defa gittik döner doyurucu ve lezzetliydi, sütlaçları da aynı şekilde. İlgi ve alakanız için çok teşekkürler ????
Sürekli Trendyol ve getirden vs sipariş verdiğim bir restoran kendisi . Fazlasıyla tadını beğeniyorum herhangi başka bir işletmeye değişmem . Bugün arayarak sipariş vermek istedim aramızdaki fark işletme ile 3 km ve 3 km uzak denilip gönderilmedi 2 km olsa gönderebiliyorlarmış ???????????? şaka gibi 1 km ile aç kalıcaz. Yazık yani döneri güzel yapıp işletmeyi bu kadar berbat duruma düşürmek etmek pek etik değil. Birdaha sipariş vermeyeceğim vermek istersem malum bi 1 km daha yakınlarına evimi taşımam lazım .
Çok temiz ve lezzetli
Çalışanlar çok güler yüzlü döneri çok taze fiyatı da uygun her açıdan cok memnun olduk
Geç saatlerde yapılacak en güzel kaçamak
mükemmeldi bayıldım ????????????????
| (0216) 622 10 10 |
| Dönerci |
| 4.9 / (101 yorum) |