Gaziosmanpaşa
kıl çıktı ve kovdular beni
İçinden kemik çıktı yiyemedik birde hala yine bekleriz diyorlar para verseniz dahi gelmem
Abi çim açık diyor ama telefon kimse bakmıyor dalgamı geçiyorsunuz bizi le kapalıysa yazın kapalı diye
Efsane yapmışlar dönerden bolcana koymuşlar lavvaş çok tazeydi patadesler çıtır citirdi icende ve çok hızli getirdiler erkezin bu güzel nezleyi denmesini tavsiye ederim
Döner mükemmel ötesi fiyat uçak ve kaliteli herkese öneririm
Şu ana kadar en iyi döner suya bayıldım garsonlar o kadar neşeli değil atmosfer güzel güzel olması en iyi şey zaten çok iyi yer meydanda bize de yakın zaten
Harika bir yer tavsiye ederim
hizmet için teşekkürler güler yüzlü personel yemek güzeldi ama atmosfer biraz daha canlı olursa daha iyi olur
Döner hem iyi hemde ucuz gayet güzel.