Gaziemir Nevvar Salih İşgören Devlet Hastanesi

Gaziemir Nevvar Salih İşgören Devlet Hastanesi

Gaziemir

Yorumlar
Süleyman
Süleyman bir gün önce

23 Aralık 2025 Salı günü saat 14.10 da nöroloji bölümü Sinem Zeybek'e randevum vardı ve telefondan başını kaldırmayıp yüzüme bakmadan şikayetin neydi soruyor. İşinizden bu kadar soğuduysanız sizin yerinize işini daha çok severek yapacak bir sürü insan var.

Çimen kemal
Çimen kemal 2 gün önce

Yeri geldiğinde çok iyi personeller var.

E T
E T 2 hafta önce
Ramazan Dogan
Ramazan Dogan 2 hafta önce

9 Aralık 2025 Ultrason için geldik ULTRASON 2 deki sekreter hanımefendi okadar azarlayıcı küstah tavırları sergiliyor aynı zamanda malesef içerideki doktor da aynı şekilde davranıyor .ve ultrason 1 bir saatte 30 hasta aldıysa ultrason 2 malesef 10 hasta anca alıyor .gerekli yetkililer incelese zaten görecekler. Zaten cimere sağlık bakanlığına da şikayet edicez fakat burdands görüp belki uyarı alırlar insan gibi muamele yapmayı öğrenirler . Bize birde bedava muayene olacaksın bekle diyorlar ikisi de. Cimere daha detaylı iletiyorum şikayetimi

Suleyman Yavas
Suleyman Yavas bir ay önce
Türkay Koç
Türkay Koç bir ay önce

Senede bir iki defa ben eşim yakınında oturduğumuz için hastanemizden yararlanıyoruz. Her defasında yeterli seviyede memnun oluyoruz, hızlı randevu alabiliyoruz, muayene ve tetkikler aksamadan yürüyor, doktorlarımızdan da memnunuz. Tabii ki imkanlar dahilinde fiziksel ve hijyenik olarak iyileştirilebilecek şeyler var, görüyoruz ama bu ülkede bu kadar çok hastanın (bir kısmı maalesef bilgisiz, görgüsüz, seviyesiz ...) olduğu ortamda daha fazlasını maalesef bekleyemiyoruz, bu durumu kabulleniyoruz. İyi ki varlar, tüm emeği geçenlere teşekkür ediyoruz.

Ümit Bey
Ümit Bey bir ay önce düzenlendi

???? Acil servisteki sıra sisteminin takip edilebilirliği çok düşük. Hem neredeyse değişmiyor gibi bi hissi var hem de sıramın ne zaman geleceğini bilemiyorum. Ayrıca yeşil alan çok yoğun.

Ali Eren Şahin
Ali Eren Şahin 2 ay önce

İmam Avcı ilgili, kibar bir doktor… Teşekkürler.

Cengiz KARAKURT
Cengiz KARAKURT 2 ay önce

Gaziemir Nevvar Salih İşgören Devlet Hastanesi bina yeniliği, servisler ve güvenlik açısından gayet iyi. Ancak acil servisin kalitesi vasat düzeyde. Gastroloji bölümünün olmaması ciddi bir eksiklik. Çalışanların bir kısmı çok yeni ve tecrübesiz. Özellikle acilde damar yolu açma konusunda hemşirelerin daha fazla eğitim ve pratik yapması gerektiğini düşünüyorum.

burcu kuş
burcu kuş 2 ay önce

Oğlumu Çocuk polikliği doktoru Özlem BUĞA KILIÇLI ya götürdüm. Çok ilgili bir doktor . Güven verici ve rahatlacı ben telaşlı ve kuşkulu bir anneydim . Ama sağolusun doktorumuz o kadar rahatlattı ki yapmam gerekenleri sabırla anlattı. Çok dikkatli bir çocuk izlenimi var. İletişime açık aileyi destekleyici bir doktorumuz oldu artık. Sağ olsun oğlum kısa sürede sağlığına kavuştu iyi ki varsınız .

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.