Gazi Hastanesi

Gazi Hastanesi

Sultangazi

Yorumlar
Öney Özdoğan
Öney Özdoğan bir ay önce

Kapandi

Sevil E.
Sevil E. bir ay önce

Hastane Ocak 2026 itibariyle el değiştiriyor.

SEVIL E.
SEVIL E. bir ay önce

“Merdivenaltı” diyebileceğimiz bir hastane, ve üstüne vergi kaçıran bir hastane; Yakınım burada ameliyat oldu, “Sadece” nakit para alabiliyoruz dediler, Ve para herhangi bir prosedür yapılmadan önce hemen ödenmeli, dediler. Kuaförde bile manikürünüzü yaptırdıktan sonra ödüyoruz. Ama kimliğinizle, sigortanızla girdiğiniz bu hastanede farklı. IBAN’a da gönderirseniz şu kadar fark ödersiniz dediler, Aynı şey kredi kartı için de geçerli dediler, Nakit parayı aldıktan sonra ASLA ASLA ASLA fatura vermediler! Fotoğrafta gördüğünüz gibi kağıtların üzerine ne kadar para ödeyeceğinizi yazıyorlar, ödemenizi yapıyorsunuz, hiçbir belge olmadan sizi işleme alıyorlar. Eğer yakınım daha önceden doktorla anlaşmamış olsaydı, koşarak çıkardım bu hastaneden. Çalışanlar güleryüzlü idi, Ama profesyonel, işlerini biliyorlardı diyemeyeceğim! 4. katta ameliyathane ve doğumhane var, ama tuvalet yok. Ameliyattan önce tuvalete girmek isteyen hasta 4. kattan 1. kata inmek zorunda. Bunu da bir yere kadar anlayabilirim belki, burası hastane olarak inşa edilmiş bir yer değil ama gerekli düzenlemeler tabii ki yapılabilir! Odalar kesinlikle pis değildi, ama asla hijyenikti de diyemem. Ameliyatlı hasta taburcu edilirken doktor gelip kontrol etmedi, hemşire de şöyle bir baktı. Bizim isteğimiz üzerine. Eğer ameliyat olacak iseniz, taburcu edilmeden önce doktor gelip kontrol edecek mi diye sorun. Yakınıma çıkmadan önce bakmaya gelen hemşire, sizde dikiş var mı yok mu bilmiyorum dedi! Dünyadan bir haberdi kendisi. Yani doktor gelmediği gibi bir sonraki günkü hemşireye bir bilgi aktarımı da yapmamış. Çok ama çok şaşırdım. Kimseye bu hastaneyi tavsiye etmem.

Yağmur Polat
Yağmur Polat bir ay önce

Oğuz güler adına teşekkür mesaji Hocamızın ilgi alakasindan dolayı hep tercihimiz hocamız ve gazi hastanesi olucak iyi günler

Gönül Demirkaya
Gönül Demirkaya 2 ay önce
Ayşegül AYDIN
Ayşegül AYDIN 2 ay önce

Temizlikçileri hem yemek dağıtımı yapıyor hem odaların tuvaletlerin temizliğiyle ilgileniyor hemde ameliyattan çıktıktan sonra hemşire ile birlikte hastanın bakımını yapıyor. Yanınızda götürdüğünüz ıslak mendille sezeryan ameliyatı sonrası ameliyat kalıntılarını temizliyorlar. Ameliyathanede sezeryan ameliyat icin belden iğne vurulması için anestezi doktoru bir an önce uyuşturmak için çat çat iğneyi batırıp durdu. Günlerce belimin ağrısı sezeryan ağrısından daha çok yıprattı beni.Nts den dahi ücret istenmesi ve bir doğum varsa saatlerce nst için bekletilmesi. Ameliyat için ödemeleri sadece nakit ve fatura vermeden kabul etmeleri. Olumsuz okadar çok şeyleri varki. Tek olumlu yönü sevgili doktorum Kadın doğum uzmanı Oğuz hocam. Sadece o var diye bu hastanede dogum yaptım. Doktorum hastaneden çok daha önemliydi benim için. Diğer bütün yönleri tamamen kötüydü.Hastanede hastaya para gözüyle bakmayan tek kişi doktorum. Kadın doğum doktoru Sayın Oğuz Gülere saygı ve hürmetlerimi iletirim. İyiki varsın hocam????

Recep Boz
Recep Boz 3 ay önce düzenlendi

Personeli çok ilgisiz sanki devlet hastanesi gbi bekletiyolar orda doğum yaptırmamıza rağmen her teste para alındı ve sarılık olan çocuğumuza 1 gece için ekstra 10 bin Tl ücret istediler.

Hatice Bebi
Hatice Bebi 3 ay önce
Zafer Can (Zafer)
Zafer Can (Zafer) 4 ay önce düzenlendi

Eşimi bu hastanenin ortopedi doktoruna götürdüm gitmez olaydık. Bir ortopedi doktoru, elinde ufak bir kist var diye bir insana pat diye "sen kansersin" der mi? Kadıncağız saatlerce ağladı. Allah tan başka hastaneye gittik te gittiğimiz hastanenin ortopedi doktoru filmlere tahlillere bakarak kesinlikle korkulacak ciddi birşeyin olmadığını öğrendik ve küçük bir operasyon ile bir iki günde attlattık.

Elif Doğan
Elif Doğan 4 ay önce

Çocuklarım için çocuk bölümüne gidiyorum çok memnunum ayrıca kadın doğum bölümü de çok iyi çok memnunum

meltem şirin
meltem şirin 4 ay önce

Girişten itibaren herkes çok ilgiliydi. Doktorum ve hemşireler çok nazik, bilgilendiriciydi. Randevu süreci de oldukça düzenli ilerledi. Böyle bir hizmet anlayışı için teşekkür ederim.

Aysel Arslan
Aysel Arslan 4 ay önce

İlgili bir hastane çok memnun kaldık ilgilendikleri için teşekkür ederim ayrıca personellerine ve doktorlara teşekkür ederim☺️

Vedat Tezeker
Vedat Tezeker 4 ay önce

Hastane çok temiz çocuk doktoru mühittin hocaya teşekkür ederiz çalışanlar çok güler yüzlü

Fatma Akıncı
Fatma Akıncı 4 ay önce

Güler yüzlü personeli, alanında uzman doktorları ve tertemiz ortamıyla harika bir hastane. İlgi ve alakalarından dolayı tüm ekibe teşekkür ederim. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

Aysel Memmedova
Aysel Memmedova 4 ay önce

Birkaç ay önce Dr oğuz beyde doğum yaptım sonrasında oğlumuda özel gazi hastanesinde sünnet ettirdim hastenin doktorlarından personelie kadar cok memnun kaldık teşekkür ederiz Özel Gazi Hastanesine teşekkür ederiz ❤️

Combinee
Combinee 4 ay önce

Burdaki yazılan yorumlara açıkçası çok şaşırdım Oğlumu sünnet ettirdim çok memnun kaldım Özellikle Ameliyathane ekibine ve Hakkı Bey ve ekibine çok teşekkürler

Kader Akdağ
Kader Akdağ 4 ay önce

Muhittin bey hem çok ilgili hemde çocuklarla inanılmaz iyi anlaşıyor çocuğumuza yaklaşımı sakinliği ve güler yüzü için minnettarız harika bir çocuk doktoru

Hasan Gunes
Hasan Gunes 4 ay önce

DiZ ağrılarım için gittiğimde hocamın gösterdiği ilgi ve profesyonellik harikaydı. Tedavi sürecimi adım adım anlattı ve süreç çok rahat geçti.kesinlikle tavsiye ederim.

Enes Byrk
Enes Byrk 4 ay önce

Eşim 13 ekimde doğum yaptı doktorumuzu eskiden tanıyorduk ama hastaneye içimizde şüphe vardı, Allaha şükür herşey umduğumuzdanda iyi ilerledi doğumhane katındaki personeller,yatış yaptıgımız kattaki personeller hepsi birbirinden iyi ,ilgili ve güleryüzlüydü aldıkları para sonuna kadar helali hoş olsun. Tek yıldızı parayı kaçacakmışız gibi dogumdan 2 3 gün önceden aldıkları için kesiyorum????, doğum çoçukla ilgilenişleri tüm prosedürlerin bir şey demeden ilerleyişi gerçekten çok iyiydi tüm personele canı gönülden teşekkür ederim iyi çalışmalar.

Özkan Güneş
Özkan Güneş 4 ay önce

İçeri girdik muayene için bekleyen bir sürü hasta var çoğu sinirli öfkeli hepsi estetikten şikayetçi Kardeşim burda burun estetiği yaptı ve hayatı boyunca en büyük hatasını burda estetik yapmak oldu çok kötü bir estetik sakın uzak durun sakın çok pişman olursunuz

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.