Kadirli
Bu gün akşam saatlerinde gittim ne hizmet verdiler nede hoş karşıladılar dükkandan kovmadıkları kaldı bağırıp çağırdılar çıkıp gittim geçen hafta da kardeşime aynı şeyi yapmışlar müşteriye bu şekilde davranan bir işletmeden kimsenin alışveriş yapmasını önermiyorum kadirli belediyesinin gerekeni yapması lazım bu şekilde davranacaklarsa kapatsınlar işletme çalıştırmasınlar
Sos mu kötüydü döner mi kötüydü bilemedim ama kötüydü. İki tane aldım birinciyi yarım yiyebildik
İşinin ehli olarak çalışan motokurye Ali Bey'e teşekkür ederim.. Hızlı ve sıcak servisten memnun kaldım..
Gece döner için aradım şuan yoğunuz dedi biz size döneriz dediler dönmediler bu kadar olmaz insan nezaketen arar 5 yıldız verenlere baktım hepsi eşi dostu içinde 2 3 tane müşteri var
Siparişim bir bucuk saat oldu hayla gelmedi ariyorun isletmeyi hayla cıkmadi diyor ne rezalet bi isletme burası anlamıyorum bu gün gelir diye bekliyoruz
4 kişi geldik restoranda bizden başka hiç müşteri olmamasına rağmen çok sipariş var yarım saatin üstünde sürer gelmesi dediler. Yoğunluk olabilir ama restorana gelen 4 kişiye döner hazırlanabilir diye düşünüyorum.
Son dönemde yediğim açık ara en kötü dönerdi döneri yapan beyfendi işini zincirle ve döverek yaptırılıyor gibi sinirliydi ya gece açık olmayın ya da insanlara olması gerektiği gibi davranın mekandan kovacaktı nerdeyse yaptığı dönerde kötüydü sadece hijyenine laf edemem onun dışında kötü hizmet kötü lezzet
Ekmeği tam anlamıyla harika ve lezzeti mükemmeldi eşimle çok severek yedik elinize sağlık
Sipariş oluşturmak için iletişime geçtiğimiz kişiler çok kaba . Neredeyse bizi dövecekler. Altı üstü yemek söyleyeceğiz. Ne bu sinir
Yok güzergahı olduğundan yorumları değerlendirerek geldik.cokta memnun kaldık Güler yüzlü hizmeti bizi çok memnun etti.
Döner Çok sıcaktı kısacası harikaydi
Çok güzel sıcaktı herkes denemeli
Lezzet noktası mutlaka deneyin
| 0545 583 15 21 |
| www.kadirligastrodoner.com |
| Dönerci |
| 4.2 / (93 yorum) |