Gastro Döner Kadirli

Gastro Döner Kadirli

Kadirli

Yorumlar
Eray Özerli
Eray Özerli bir ay önce

Bu gün akşam saatlerinde gittim ne hizmet verdiler nede hoş karşıladılar dükkandan kovmadıkları kaldı bağırıp çağırdılar çıkıp gittim geçen hafta da kardeşime aynı şeyi yapmışlar müşteriye bu şekilde davranan bir işletmeden kimsenin alışveriş yapmasını önermiyorum kadirli belediyesinin gerekeni yapması lazım bu şekilde davranacaklarsa kapatsınlar işletme çalıştırmasınlar

Mrym Cll
Mrym Cll 3 ay önce
Rabia Arslantaş
Rabia Arslantaş 4 ay önce
İlker
İlker 4 ay önce
Talha Çetin
Talha Çetin 5 ay önce

Sos mu kötüydü döner mi kötüydü bilemedim ama kötüydü. İki tane aldım birinciyi yarım yiyebildik

Sefa Mehmet Yanarateş
Sefa Mehmet Yanarateş 6 ay önce

İşinin ehli olarak çalışan motokurye Ali Bey'e teşekkür ederim.. Hızlı ve sıcak servisten memnun kaldım..

Serdar Arslantas
Serdar Arslantas 6 ay önce

Gece döner için aradım şuan yoğunuz dedi biz size döneriz dediler dönmediler bu kadar olmaz insan nezaketen arar 5 yıldız verenlere baktım hepsi eşi dostu içinde 2 3 tane müşteri var

Turan Kar
Turan Kar 7 ay önce
Husem Hussu
Husem Hussu 7 ay önce
Furkan Evcan
Furkan Evcan 8 ay önce

Siparişim bir bucuk saat oldu hayla gelmedi ariyorun isletmeyi hayla cıkmadi diyor ne rezalet bi isletme burası anlamıyorum bu gün gelir diye bekliyoruz

Saltuk Buğra Dağlı
Saltuk Buğra Dağlı 8 ay önce

4 kişi geldik restoranda bizden başka hiç müşteri olmamasına rağmen çok sipariş var yarım saatin üstünde sürer gelmesi dediler. Yoğunluk olabilir ama restorana gelen 4 kişiye döner hazırlanabilir diye düşünüyorum.

Bayram Peksoy
Bayram Peksoy 9 ay önce
Talha çuhadar
Talha çuhadar 10 ay önce

Son dönemde yediğim açık ara en kötü dönerdi döneri yapan beyfendi işini zincirle ve döverek yaptırılıyor gibi sinirliydi ya gece açık olmayın ya da insanlara olması gerektiği gibi davranın mekandan kovacaktı nerdeyse yaptığı dönerde kötüydü sadece hijyenine laf edemem onun dışında kötü hizmet kötü lezzet

gülden tanrıverdi
gülden tanrıverdi 11 ay önce

Ekmeği tam anlamıyla harika ve lezzeti mükemmeldi eşimle çok severek yedik elinize sağlık

Samet Bekiroglu
Samet Bekiroglu bir yıl önce

Sipariş oluşturmak için iletişime geçtiğimiz kişiler çok kaba . Neredeyse bizi dövecekler. Altı üstü yemek söyleyeceğiz. Ne bu sinir

Ayşe Şerifoğlu
Ayşe Şerifoğlu bir yıl önce

Yok güzergahı olduğundan yorumları değerlendirerek geldik.cokta memnun kaldık Güler yüzlü hizmeti bizi çok memnun etti.

Prestij Kurye
Prestij Kurye bir yıl önce

Döner Çok sıcaktı kısacası harikaydi

Baki Elci
Baki Elci bir yıl önce
semih karakaş
semih karakaş bir yıl önce

Çok güzel sıcaktı herkes denemeli

Metehan KILIÇKESER
Metehan KILIÇKESER bir yıl önce

Lezzet noktası mutlaka deneyin

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.