Forum Yaşam Hastanesi

Forum Yaşam Hastanesi

Mezitli

Yorumlar
Şükran KALE
Şükran KALE bir hafta önce

Rezalet bir hastane, tss varken sizi rezil ediyorlar bir daha asla gelinmeyecek hastane

Ali Ökebaş
Ali Ökebaş 3 hafta önce

Oda temiz ve iyiydi hemşireler gayet ilgiliydi fakat muayene ve yatış ücreti biraz fazla

Kadir Şahin
Kadir Şahin bir ay önce

Enjeksiyon için acile geldik. Bir hemşire tüm servise yetişmeye çalışıyor. Düşünün o kadar hasta varki veznede 2 kişi anca yetişiyor. Ama hemşire bir tane. Yazık bu insanlara ve çalışan sağlıkcılara. Yönetimi göreve davet ediyorum.

Derviş Selamoğlu
Derviş Selamoğlu bir ay önce

Özel hastane adı altında hizmet veriyor ama kamu hastanesinden farkı yok, hatta daha yavaş. 1 saat hasta kabulde bekledik, giriş yapılamadı. Serum için bile sıra var. İlgi sıfır. Zaman kaybı. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.

Mert Tie
Mert Tie bir ay önce

Prts. Dr. Kemal Coşkun kadar hayatımda doktor olduğunu düşünmüyorum kesinlikle dermatolog bilgiside yok zoretenin kullanan eşime reçete olarak asitli bir ürün yazdı ve 700 tl muayene ücreti yazdı gerçekten paraya yazık kaşıntım olmadığı halde iğne yapımm mı diye soruyor şaka gibi ben evet desem tedavi uygulıyacak kendi kararlarını vermekten çekiniyor resmen şaka gibi

kader bayhan
kader bayhan bir ay önce

Çok ama çok kötü asla ve asla ilgilenmiyorlar Çalışan personeler(hemşire) ilgilenmiyorlar Hep bi havalar lütfen görülsün yorumum (Dr. Muhammet Ali Erinmez) Mersin il sağlık müdürümüz lütfen ilgilenin

حامد جاسم
حامد جاسم bir ay önce

مستشفى ممتاز وخدمة راقية جدا على مدار الساعة

Yusuf SOYSAL
Yusuf SOYSAL bir ay önce

Tarih 19.07.2012 cahil olduğumuz zamanlar. Doktor hastene ortağı Himmet, eşim epidural doğum yaptı, doğum sonrası iğnenin kalitelisini yaptık deyip hemen fiyat yükseltiler. Doğumdan çıktığı gün yoğun bakıma alacaz dediler, sonra yer yok yer bulun dediler. Ailecek toplandık tekrar gittik, sahipsiz olmadığımızı görünce baba heyecandan yanlış anladı yer ayarladık dediler. Acemi olduğumuz için farketmedik çocuğumuzu çok erken aldılar. Bir anda normal söylediği günden 10 gün erken aldılar. En kötüsü bütün tetkikleri, kontrolleri yaptırmamıza, hiç bir sorun olmadığının söylenmesine rağmen doğumdan sonra başka bir hastanede yapılan kontrolde çocuğumuzda anne karnında dahi tesbit edilebilen dogumsal araknoid kist çıktı. Ne söylesek boş, kendi çapımızda araştırmalarımız da erken yapılan doğumun bile etkisi olabileceğini bulduk. Zamanla kimin ne olduğunu da öğrendik. Bizden uzak olsunlar.

Ayşe Yılmaz
Ayşe Yılmaz bir ay önce

Koca hastahanede bir pike daha vermek zor olmasa gerek ????

Huseyin Ilhan
Huseyin Ilhan bir ay önce

Öncelikle personellerin saygısızlığı ve acil doktorunun saat 21:45 te ben buranın yetkilisi değilim değip yazdigimiz şikayet forumunun güvenliğe verin demesi bizi resmen husranliga uğrattı personelin küstahça davranışı personel ismimi vermeniz yeterli deyişi (personel ismi Kübra yete) telefonla sikayetimizi belirmemize rağmen acil doktoruna iletmememiz gerektiği (acil doktoru kemal coşkun )şikayet dilekcemizi teslim almamıştır gereğinin yapılmasını rica ediyorum bu tür insanlara duyarlılık göstermemenizi rica ediyorum bu şekil personeller bize zarar getirebileceği gibi sizin işinize de zarar getirecektir

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.