Forum Döner

Forum Döner

Çal

Yorumlar
Ahmet Emir Yıldız
Ahmet Emir Yıldız 5 gün önce

İlk açıldığından beri memnuniyetle tercih ediyoruz fakat son yediğimde etin eski lezzetini kaybettiğini farkettim ya usta ya da et tedarik edilen yer değişmiş olacakki eski Forum döner lezzeti maalesef kalmamış umarım bir an önce bu düzeltilir.

Yunus-91
Yunus-91 2 hafta önce

Denizliye gezmeye gelmiştik ve yorumlara bakaraktan geldik. Gerçekten çok ama çok iyiler.

•
3 hafta önce

Yediğim en lezzetli et dönerlerden. İskender çok başarılı doyurucuydu.

deniz Akın
deniz Akın 3 hafta önce

Biz pilav ustu doner ve iskebder yedik gayet guzel ve doyuruydu begendij

Enes Dalkıran
Enes Dalkıran bir ay önce

Döneri aşırı iyiydi çok hızlı bir şekilde geldi

Nisa Dalkıran
Nisa Dalkıran bir ay önce
lvntgk
lvntgk 3 ay önce

Ankaralıyım. Antalya'da yaşıyorum. Şunu anladım Antalya'da döner yokmuş... Çok lezzetli. Çok beğendim, kesinlikle Denizli'ye yolu düşenlere tavsiye ederim.

Uğur Bey
Uğur Bey 3 ay önce
Mahmut ŞAHİN
Mahmut ŞAHİN 4 ay önce

Denizli'deki en iyi döner burada diyebilirim. Çok lezzetli temiz bir işletme. Sadece ortam dar ve sıkışık. Ne zaman canımız döner istese buraya gideriz. Çok ilgililer.

kübra çabuk
kübra çabuk 4 ay önce

Ailecek döner yemeye gittik döneri aşırı tuzlu tuzdan yiyemedik. Şalgam ve Turşu suyu içtik tadları aşırı kötü . İskender’i aşırı salçalı o tuzlu dönerin üzerine sos değil bildiğin salça dökmüşler yanında gelen salatası nar ekşisi o kadar kalitesiz ki salataya tuhaf kötü bir tat vermiş yenecek hibi değildi ayrıca yanına gelen turşu bile pörsümüş kendinden geçmiş hiç bir şey yenecek gibi değil kısaca lezzet sıfır kalite ve özen sıfır

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.