Bandırma
Lezzeti çok güzel ama personel bakımından çok kötü yarım saat yemek yiyelim dedik personeller kendi arasında kavga ediyorlar yediğimiz yemek boğazımızda kaldı
Çok kötü bir döner, yemeyin asla tavsiye etmem.
Türkiye’de yediğim en iyi döner süperdi !!!!
Tavuk çiğ, ayran patlak geldi, hijyen 0 sıfır lavaşlar masanın üstünde açık duruyodu dönerden daha çok sarımsaklı mayonez yiyosunuz rezalet.!
Yorumdakilar saçmalamış bandırmada yiyebileceğiniz en iyi tavuk döner bundan ötesi yok 1 yıldır düzenli olarak gidiyoruz
Madem gece gönderim yapılmıyor kapanış saati neden gece 3 ve hala trendyol Yemeksepeti gibi yerlerde aktif çok saçma
hem sıcak hemde hızlı geldii
Tavuk pişmemiş ve çiğ geldi
Çok güzel ve uygun
Hadi yoğunluk olur anlarım ama bir döneri hazırlayıp göndermesi ne kadar sürebilir 1 saatte gelmeyecekse niye döner söylüyorum aparatif diye söylüyorum yok gelmiyo teslimat
| www.foqusdoner.com.tr |
| Dönerci |
| 2.6 / (36 yorum) |