Fındıklı
Çok kötü bir yer sakın gitmeyin
Çigiydi
Kısaca çok kötü
Çok kotu degil ama tercih etmem bir daha içi gerçekten az zurna söyledik ama dolu degildi
Dürüm sosu biraz daha yoğun olabilirdi yine de güzel ..
Yemek siparişi yakın mesafe olsa bile kırk dakika sürede geliyor.Dürümde "Turşu Olmasın"dediğimiz halde turşu koyuyorlar Başka bir dönerci tercih ederim
Her seferinde turşusuz söylüyorum hep turşulu geliyor ve sipariş geç geliyor
| 0544 359 16 76 |
| Dönerci |
| 2.4 / (28 yorum) |