Fındıkcıoğulları Rot Balans Oto Çarçabuk Bayi Lastik Satışı

Fındıkcıoğulları Rot Balans Oto Çarçabuk Bayi Lastik Satışı

Merkez

Yorumlar
Emre ESKİCİ
Emre ESKİCİ 2 saat önce

Çorum’a cenaze sebebiyle yolumuz düştü. Yolda çamura saplandık. Davlumbazlar jantlar sert çamur ile doldu. Daha sonra lastiğimiz patladı. Bir tanıdık vasıtasıyla aracımı buraya çekici ile getirdim. Abimiz öncelikle lastiği tamir etmek üzere kontrol etti. Bizler lastikte yarığı görünce değişelim istedik. Kendisi ısrarla masraf etmememiz için çıkma bir lastik vermeyi teklif etti. Önce kabul ettik. Sonra bir baktık ki tüm jant lastikler sökülmüş. Davlumbazlar jantlar temizlenmeye çamurdan arındırılmaya başlamış. Dükkanında kendi evladı gelmiş gibi bizi ağırladı. Tuvaletleri tertemiz. Hatta lavabodan sıcak su bile akıyor. Böyle olduğunu görünce bir takım dört adet lastik alıp yolumuza çıktık. Sizlerin nezdinde abimize teşekkür ediyorum. Rabbim sizin gibi esnafların ocağını ekmeksiz bırakmasın. Biriniz bin olsun inşallah…

Mustafa Yavuz BAYGIN
Mustafa Yavuz BAYGIN 6 gün önce

İş yeri sahibi ve oğlu çok saygılı, misafirperver, rot balans ayarımı hızlıca yapıp aracımı teslim ettiler, hayırlı işleri bol kazançları olsun, güvenebileceğiniz bir işletme, hassas makineler ile ayar yapılıyor

Caner Gokguney
Caner Gokguney 2 hafta önce
alper atmaca
alper atmaca bir ay önce
emre eren
emre eren 3 ay önce

İlgili personel güzel hizmet

Ahmet Özvatanli
Ahmet Özvatanli 4 ay önce
adnan ölçer
adnan ölçer 4 ay önce

Teşekkürler mesai bitecek olmasına rağmen aldılar rot ayarına baktılar yola çıkacaktım sağolsunkar hemen ilgilendiler hayırlı işler bereketli kazançlar temiz dürüst esnaf

M.c.
M.c. 5 ay önce
Metehan Sahbaz
Metehan Sahbaz 5 ay önce
Muhammet Bilal Dönek
Muhammet Bilal Dönek 6 ay önce

İstanbul'dan Sungurlu'ya seyahatim için bir gün önce X bir fiemada yapılan rot ayarının sorunlu olduğunu farkettim. Tavsiye üzerine Chery Omoda 5 aracıma rot balans ayarını Çorum'a giderek bu firmada yeniden yaptırdım. Hizmetten ve ilgilerinden çok memnun kaldım. Ayarlar sonrası beraber test sürüşü de yaptık. Ardından uzun yolda kendim de test ettim. Ayarları muazzam yapılmıştı. Otonom sürüş esnasında da şeridi çok rahat şekilde araç ortaladı ve sıkıntı yaşamadı. Teşekkürler.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.