Atakum
kumar oynamak gibi bişey bazen güzel bazen kötü anlamadım bide pahalılaştı gereksiz biçimde sevmiyoruz artık kusra bakmayın 1100tl minimum sepet tutarı ne genclık kampına
her Allah ın günü fiemdi deyiz gidemesek bile sipariş veriyoruz ben bunla geldim kardesim bunla giderim bir babadir bizim icin
Bağımlısı oldum resmen
turşusuz istememe rağmen sürekli turşulu geliyor. kasıtlı mı yapılıyor bilmiyorum ama bir daha asla buradan yemek yemeyeceğim
4-5 kisilik arkadas grubuyla 3 haftada bir okul cikisi direkt gittigimiz bir yer. paket servis yaptirip cikiyoruz 15 dk sonra yemeye basladigimizda gayet guzel sicakligi. diger donerciler kadar olmasada fiyatina gore gayet guzel bir yer
Gerçek hataylı olmadığınız o kadar belli ki tamamen öğrenci abartması güzle değil ve geç geliyor
İki defa yedim ikisinde de karnım ağrıdı
Bağımlılığım maalesef
| (0362) 440 14 40 |
| www.fiemfidoner.com.tr |
| Dönerci |
| 3.7 / (530 yorum) |