Atakum
Çok severek yiyorüz babba karakterli ahlaklı sahipleri kardeş zurna dürümün tadı ve doyuruculuğu harika babba sos tavuk ve lavaşın mükemmel ahenk içinde ki uyumuyla ağzımızda harika bir tat bırakan sözleriyle kalbimize de sıcaklık veren harika ötesi bir işletme
Daha dün akşam sipariş verdiğimiz ve bir daha vermeyeceğimiz mekan.Hala daha midem düzelmiş değil
Dönerler uygun fiyatlı kasiyerin tutumu güzeldi lavabolarda yerlerde peceteler vardı ve pecetelikte peçete kalmamıştı self servis bir yer tavsiye edilir
Dönerler güzeldi atmosfer idare edilebilir kasiyer abinin sohbeti muhabbeti yerinde ihtiyar yaşlı bir adamdı yoktu diyenlere itibar etmeyin efsane mekan sadece kapanısa doğru gelirseniz lavabolar temiz olmayabilir.
Tavuktan kıkırdak çıktı mide bulandıran bir tadı var sos her yerden akıyor leşş
Çalışanlar çok güler yüzlülerdi. Dükkan sahibi de çok güler yüzlüydü hizmet de çok iyiydi yemekleri ve sosları acayip iyiydi tavsiye ederim
Dürüm mükemmel öğrenci ve bütçe dostu
Galiba okul bölgedinde olmasından kaynaklı olarak gittiğim saatte çok kalabalık vardı o yüzden atmosfere pek bir şey diyemeyeceğim ancak fiyat ve lezzet olarak çok güzeldi
Önceden gittiğimde herşey düzgündü ama şimdiki zamanlarda tavuğun tadı yok ve yanık içine koydukları patatesde düzgün değil ve o kattıkları sos yüzünden midem bulanıyor sanki sos değil çorba katıyorsunuz.
| (0362) 230 02 02 |
| www.fiemfidoner.com.tr |
| Dönerci |
| 3.6 / (85 yorum) |