Tuzla
İyiydi kaliteli işçilik
Bugün gittim telefonda dediği fiyatla oraya gidince çıkardığı fiyat çok farklı sağlam sibobu kesip yenisini takmaya çalışıyor işçilik sıfır
Fatih abiyi eskiden beri tanırım işin ahlakını bilen iyi bi esnaftır zamanında toptancılığımızı da yaptı gayet iyi biridir iş ahlakı yüksektir Allah bol kazanç versin
Esnafın halinden anlayan Esnaf Adam *****
Gerçek esnaf halden anlayan her Marc’a modele göre fiyat segmentinde lastik bulabileceğiniz bir yer on yıldır gelip giderim
Çok boş yorum yapan olmuş adam neyse onu konuşuyor piyasada bulamadığım fiyatta yardımcı oldu saolsun hızlı bir şekildede değişim yaptılar adamlar harıl harıl çalışıyor bir lastikçiden sizin beklentiniz ne onu anlamadım
Böyle bir esnaf olamaz Hakaret. Tehdit zorbalık Lastik patlasa Sibop değişimi yapar Yapılmayan şeyleri yapılmış gibi gösterir 3-4 kişi başına çullanıp hayırdır deyip Bildiğiniz gasp ediliyorsunuz
Lastik fiyatı piyasadan biraz ucuz ama bu farkı lastik siboplarını piyasanın 15 katına satarak çıkartıyor ukala ve saygısız birisi işletme sahibi paraya doymuş müşteri memnuniyetini pek umursamıyor gibi
Yorumları okuduktan sonra tereddüt ettim ama sonrasında pişman oldum firma sahibi ve ekibi ilgili işçilik gayet güzel ve hızlı. Aracıma kış lastiği almak için iletişime geçtim, Fatih bey sağolsun elindeki lastik çeşitlerini video ile tarafıma iletti karar vermemde yardımcı oldu.Fiyatları uygun ve hepsinden önemlisi ilgi ve alakası yıllardır farklı firmalardan lastik tedarik ediyorum ama artık adresim belli herşey için teşekkür ederim iyi çalışmalar dilerim.
| 0533 766 43 16 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 3.6 / (120 yorum) |