Çekmeköy
Yorumları okuyunca önce gitmesem mi dedim. TEŞEKKÜR EDERİM öncelikle firma sahibi ve çalışma arkadaşlarına. Yarım saatte sensör arızasını hallettiler. Güler yüzlü işletme.
Güvenli hizmet uygun fiyatlar güler yüzlü liyakat sahibi esnaf
Esnaflığa sığmayan bir hareket bekletip fiyat yükseltmek
Acil bir lastik yama işlemi için gittim. Gayet sorunsuz ve hızlı şekilde yapıldı işlem. Tavsiye ederim.
Müşterilerinize gösterdiğiniz önemden dolayı teşekkürler başarılarınızın devamını dilerim
Gidilie
Tek yıldız bile fazla burası için, usta desen hiç yok, aracımı götürdüm ön takımdan 3 parça değişecekti ikisi solda biri sağda, muayeneye gidecektim tamam yaptık dediler sıkıntı çıkmaz, aracım yine kaldı ve ben 1821 tl zarara girdim, tekrar gittiğimde hatasının telafisini yapması gerekirken git başka yere yaptır dedi, sen nasıl bir esnafsın ben sana getiriyorum aracı sen rastgele parça takıyorsun sağdaki parçaya dokunmuyorsun hepsini sola takıyorsun KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM........ USTALIK ADINA HİÇBİRŞEY YOKKKK KK HARAM OLSUN HAKKIM
Jant düzeltme ve kışlık değişimi için gittim. Düzeltme işlemine verilen emeği bizzat gördüm, yapılan işlemleri izledim. Araç lifte çıkınca kendi araçları gibi muamele ediyorlar. Yazlık lastikteki bir sorundan bahsedip yamasını yaptılar. Güvenilir, makul fiyatlı ve anlayışlı nadir esnaflardan. İşletme sahibi ve ustalara çok teşekkürler. Elinize sağlık.
Güleryüzlü bir esnaf
İşletme sahibi titiz ve oldukça dürüst. Müşteri kazıklama peşinde değil, devamlılık esaslı çalışıyor. İşine hakim ve bilgili.
Çok çabuk hallettiler. Gayet guvenilir
Tavsiye ederim
İsini hakkiyla yapan, kaliteli bir esnaf. İlgi alakasi da gayet güzeldi. Teşekkürler.
Piyasaya göre uygun güler yüzlü arkadaşlar teşekkürler
Lastik değişiminde marka. Yılların tecrübesi. Uygun fiyat. Yine gidilir.
| (0216) 312 12 61 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.5 / (74 yorum) |