Şarkikaraağaç
İlk geldiğimde şaşırmıştım çünkü ekmek arası 50 ise kötüdür diye ama dolu dolu ve taptaze ekmekle geldi marul çok yok 10 numara 5 yıldız yer ayrıca hizmete gelirsek güler yüzlüler ve çok tatlı bir çocuk var
Döneri ve ilgisi gayet güzeldi ,ellerinize sağlık .
Gayet temiz ve lezzetli
Harika bir yer güler yüzlüler ve hizmet süper
Güvenerek tercih edilebilecek kaliteli bi işletme
Gayet olması gerektiği gibi bir döner salonu; lezzetli, doyurucu, ekonomik ve güler yüzlü bir esnaf gitmeyi düşünenlere tavsiye ederim.
İlgi ve Alakaları çok güzeldi ortamı temiz ve hijyenikdi döner de gayet lezzetli fiyat olarak da gayet uygun ellerinize sağlık
Fiyat uygun ama içi boş ve lezzetsiz bir döner
Yazın yediğim güzeldi ama şimdi yedim ve lavaş hamur gibiydi pek hoşlanmadım
| 0538 405 72 65 |
| Dönerci |
| 4.5 / (13 yorum) |