Ezine
Hastaneye bugün paket sipariş verdim ancak çok soğuk geldi ılık falanda değildi.hizmeti çok kötü.iç malzemesi iyiydi ancak buz gibi olunca tadı çıkmıyor
Dönerleri geç geliyor lezzet olarak güzel ama hizmet baya kötü dönerleri daha erken gelebilir
Arkadaş dönerin içine salça koymayın sipariş veriyorum tuz yok peçete yok ve ayrıca bütün ekmek 260 TL olmaz kardeşim ve ekmekler Bayat Ayıptır
siparişin üstünden 1 saatten fazla gecti ve hala gelmedi herzaman severek yediğim yerden son iki siparişimde birinden pişmemiş et parçaları cikti 2. sinde ise cok gec geldi
Hayatımda yediğim en berbat dürüm sanırım buydu sabahtan kalma yarı çiğ patatesler ve neredeyse yok denecek kadar az tavuk koymuşlar içine tavuk yoktu tavuğun yağına bandırıp göndermişler gibiydi
Konum olarak harika tam çarşıda,personelleri ilgiliydi ve hayatımda yediğim en lezzetli dönerdi diyebilirim şiddetle tavsiye ediyorum
Bugün 3 arkadaş gittik dönerleri az pişmiş veya yanmış değildi tam kıvamındaydı ve etler sarı değildi garsonlar çok iyi ilgileniyor siparişi verdikten sonra hemen geliyordu tahmini 1 dk içinde gelmişti ve son olarak öğrenci indirimi yapıyorlar ama o içindeki soslar biraz daha çok olsa daha iyi olurdu fiyatının hakkını veriyorlar ellerine sağlık fiyatlarda çok uygundu 3 kişi ayranla beraber toplam 360₺ ödedik
Çok geç geliyor
çok kötü ellerinde sigara düşmeyen esnaf servis esnasında dahi hepsi sigara icermi tat tuz yok corbaları bir tek güzel fiyatlar yüksek temizlik vs vasst boyutta...
Bugün normal bi döner söyledim özellikle içinde sos olmamasını rica ettim fakat içini mayonez ve sos doldurmuşlar tavuk yeterli temiz değildi yemeği yemedim bile abi dönere sos attığınız için yiyemiyorum dedim bana şu cevabı verdi kardeşim yoğunluk olduğu için unutabiliyoruz madem yapamıcaksanız bu işi yapmayın ya da telafisini yapın
After 3 weeks going around Turkey I can definitely say : Best kebab I have ever eaten :)
Dönerini yedim ancak ortalama altı lezzet diyebilirim. Tekrar gideceğimi sanmıyorum
Döneri çook güzeledi hizmeti 10 da 10 tostu meşhurdur birde yeni Hatay üslulü döner geldi her gün gidip yiyiyorum lezzeti ????
Döneri gerçekten çok lezzetliydi
| (0286) 618 21 51 |
| Dönerci |
| 4.5 / (65 yorum) |