Ezine Çarşı Döner & Fast Food

Ezine Çarşı Döner & Fast Food

Ezine

Yorumlar
Brk ulug
Brk ulug bir gün önce

Hastaneye bugün paket sipariş verdim ancak çok soğuk geldi ılık falanda değildi.hizmeti çok kötü.iç malzemesi iyiydi ancak buz gibi olunca tadı çıkmıyor

Halide Kaçar
Halide Kaçar bir ay önce

Dönerleri geç geliyor lezzet olarak güzel ama hizmet baya kötü dönerleri daha erken gelebilir

Tuğba Yüksel
Tuğba Yüksel bir ay önce
Hakan Başkan
Hakan Başkan bir ay önce

Arkadaş dönerin içine salça koymayın sipariş veriyorum tuz yok peçete yok ve ayrıca bütün ekmek 260 TL olmaz kardeşim ve ekmekler Bayat Ayıptır

DOĞUKAN DEMİR
DOĞUKAN DEMİR bir ay önce

siparişin üstünden 1 saatten fazla gecti ve hala gelmedi herzaman severek yediğim yerden son iki siparişimde birinden pişmemiş et parçaları cikti 2. sinde ise cok gec geldi

Halil Ozturk
Halil Ozturk 3 ay önce

Hayatımda yediğim en berbat dürüm sanırım buydu sabahtan kalma yarı çiğ patatesler ve neredeyse yok denecek kadar az tavuk koymuşlar içine tavuk yoktu tavuğun yağına bandırıp göndermişler gibiydi

Defne
Defne 3 ay önce

Konum olarak harika tam çarşıda,personelleri ilgiliydi ve hayatımda yediğim en lezzetli dönerdi diyebilirim şiddetle tavsiye ediyorum

Cem Ulusoy
Cem Ulusoy 3 ay önce
Beytullah Şahin
Beytullah Şahin 3 ay önce

Bugün 3 arkadaş gittik dönerleri az pişmiş veya yanmış değildi tam kıvamındaydı ve etler sarı değildi garsonlar çok iyi ilgileniyor siparişi verdikten sonra hemen geliyordu tahmini 1 dk içinde gelmişti ve son olarak öğrenci indirimi yapıyorlar ama o içindeki soslar biraz daha çok olsa daha iyi olurdu fiyatının hakkını veriyorlar ellerine sağlık fiyatlarda çok uygundu 3 kişi ayranla beraber toplam 360₺ ödedik

Yüksel Eren
Yüksel Eren 5 ay önce

Çok geç geliyor

serkan serkan
serkan serkan 6 ay önce

çok kötü ellerinde sigara düşmeyen esnaf servis esnasında dahi hepsi sigara icermi tat tuz yok corbaları bir tek güzel fiyatlar yüksek temizlik vs vasst boyutta...

Taha Kocaaga
Taha Kocaaga 6 ay önce

Bugün normal bi döner söyledim özellikle içinde sos olmamasını rica ettim fakat içini mayonez ve sos doldurmuşlar tavuk yeterli temiz değildi yemeği yemedim bile abi dönere sos attığınız için yiyemiyorum dedim bana şu cevabı verdi kardeşim yoğunluk olduğu için unutabiliyoruz madem yapamıcaksanız bu işi yapmayın ya da telafisini yapın

Michał Smolira
Michał Smolira 7 ay önce

After 3 weeks going around Turkey I can definitely say : Best kebab I have ever eaten :)

onur gokduman
onur gokduman 7 ay önce

Dönerini yedim ancak ortalama altı lezzet diyebilirim. Tekrar gideceğimi sanmıyorum

Mert Akyün
Mert Akyün 7 ay önce

Döneri çook güzeledi hizmeti 10 da 10 tostu meşhurdur birde yeni Hatay üslulü döner geldi her gün gidip yiyiyorum lezzeti ????

Irmak Zeliha Başoğul
Irmak Zeliha Başoğul 7 ay önce
Çiğdem Delibaş
Çiğdem Delibaş 7 ay önce

Döneri gerçekten çok lezzetliydi

İdris Yetiş
İdris Yetiş bir yıl önce
rifat can özkardes
rifat can özkardes bir yıl önce
İbrahim CENGİZ
İbrahim CENGİZ bir yıl önce
İletişim Bilgileri
(0286) 618 21 51
Dönerci
4.5 / (65 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.