Birecik
Dönerleri cm k güzel içini bol dolduruyorlar ben çok beğendim tavsiye ederim
Dönerleri aşırı lezzetli am bı tek eksikleri pazar günü açık olmamaları
İşletmede klima yok yazları çok sıcak. Hatay usulü döner yedim. Dönerleri aşırı lezzetli sıcacık geliyor masada ketçap ve mayonez veriyorlar dönerde bolca tavuk var ve çok güzel kızarmış çığlık oranı %1 falandır
????????????????????????????????
Ben Urfaya hiç gitmedim ki 6 sene önce 3 yıldızlı yorum yapmışım anlamadım? Bari 5 yıldız olsun????
Enfes muhteşem gerçekten ????
Cidden çok güzel
Birecik'te dönerin ve kalitenin tek adresi.
| (0414) 652 60 70 |
| Dönerci |
| 4.4 / (54 yorum) |