Sarıçam
kuryenin bi tarafları oynuyor çalımlı hareketler felan hayırdır kardeş? döneri de rezalet zaten. tavsiye etmem
Fiyat yüksek içinde tavuk eti yok kafasına göre et koyuyor 50 gram et var yok
Burası 2 puanı bile hak etmiyor dönerleri güzel ama çok pişmiş ekmek yanmış köz tadından zehirlenebilirsiniz yerleri siliyorlar ve kurulamıyorlar içerisi pis kokuyor kimseye tavsiye etmem sağlınızı düşünüyorsanız gelmeyin
döneri yerken icini actım ici berbatı döneri yarım bıraktım eve geldim orkun gelmewsin
Çok güzel ama 10dakikalik yolu 40dakkada geliyo
Berbat geldi suya batırıp çıkarmışlar içinde ,,2 dilim domates ve 2 parça tavuk koymuşlar başka hiçbirşey yok 1 buçuk ekmek istedim onların ekmek anlayışı da farklıymış 2 dir problem yaşıyorum ama çözüm odaklı da değiller maalesef benden yana hakkım helal değil siz hakliysaniz sizin hakkınızda helal olmasın
Kesinlikle önermiyorum hem hata üstüne hata yapıyorlar hemde telefi etmeyip özür bile dilemiyorlar mayonez basmışlar mayanoz tadından başka birşey anlamadım pide diyorsun lavaş gönderiyorlar
| (0322) 341 45 45 |
| Dönerci |
| 3.2 / (228 yorum) |