ETABİ DÖNER

ETABİ DÖNER

Sarıçam

Yorumlar
Yağız Adanalı
Yağız Adanalı 2 gün önce
İsa Şahin
İsa Şahin bir ay önce
Leonida
Leonida bir ay önce

kuryenin bi tarafları oynuyor çalımlı hareketler felan hayırdır kardeş? döneri de rezalet zaten. tavsiye etmem

Bayram Goktas
Bayram Goktas bir ay önce

Fiyat yüksek içinde tavuk eti yok kafasına göre et koyuyor 50 gram et var yok

Mauro Çapkın
Mauro Çapkın bir ay önce

Burası 2 puanı bile hak etmiyor dönerleri güzel ama çok pişmiş ekmek yanmış köz tadından zehirlenebilirsiniz yerleri siliyorlar ve kurulamıyorlar içerisi pis kokuyor kimseye tavsiye etmem sağlınızı düşünüyorsanız gelmeyin

Mustafa Aktaş
Mustafa Aktaş 2 ay önce
yusuf erdoğan
yusuf erdoğan 2 ay önce

döneri yerken icini actım ici berbatı döneri yarım bıraktım eve geldim orkun gelmewsin

Abdurrahman Kaya
Abdurrahman Kaya 3 ay önce

Çok güzel ama 10dakikalik yolu 40dakkada geliyo

Esengül Çetin
Esengül Çetin 4 ay önce

Berbat geldi suya batırıp çıkarmışlar içinde ,,2 dilim domates ve 2 parça tavuk koymuşlar başka hiçbirşey yok 1 buçuk ekmek istedim onların ekmek anlayışı da farklıymış 2 dir problem yaşıyorum ama çözüm odaklı da değiller maalesef benden yana hakkım helal değil siz hakliysaniz sizin hakkınızda helal olmasın

Songül Seymen
Songül Seymen 4 ay önce

Kesinlikle önermiyorum hem hata üstüne hata yapıyorlar hemde telefi etmeyip özür bile dilemiyorlar mayonez basmışlar mayanoz tadından başka birşey anlamadım pide diyorsun lavaş gönderiyorlar

İletişim Bilgileri
(0322) 341 45 45
Dönerci
3.2 / (228 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.