Espiye Devlet Hastanesi

Espiye Devlet Hastanesi

Espiye

Yorumlar
Baki TURAn
Baki TURAn 2 ay önce

Hastane çok temiz doktorlar iyi hemşire arkadaşlar ve tüm personel çok iyi baş hekim insan evladı bir doktor Allah selamet versin ben çok memnunum

Hasan Macaroğlu
Hasan Macaroğlu 3 ay önce düzenlendi

Calışanlar ilgili evet ama acil doktorları nedense tahmin ederek hastalık bulmaca oynuyorlar

fatih akyüz
fatih akyüz 5 ay önce

Dr ilgili acile geldik annemin rahatsızlığından dolayı özellikle hemşireler çok ilgili bizimle ilgilenen ve hiç durmadan hastalara yetişmeye çalışan kazım beye çok teşekkür ederiz

Mahir Gülsoy
Mahir Gülsoy 8 ay önce
Abdullah Enes Cam
Abdullah Enes Cam 9 ay önce

Öğleden sonra gelin doktor yok diyorlar kaç gündür geliyorum öğleden sonra da sıra dolu diyorlar sadece 10 kişiye bakılıyor sonra bir daha kimse alınmıyor

sultan karataş
sultan karataş 9 ay önce
selami camcı
selami camcı bir yıl önce
Emine Göçmez
Emine Göçmez bir yıl önce

Hastane yeni olmasına rağmen hiç temiz değil aşırı kokuyor lavabolar doktorlar çok iyi sıra bulabilirsek tabi 9da giriş hemen doluyor randevusuz gidilmiyor artık. Hemşireler özellikle kan almadaki zoraki iş yapıyor resmen asla işlerini severek yapmıyorlar.

Ömer Faruk Önder
Ömer Faruk Önder 2 yıl önce

Güzel hastane ancak belli bölümler var hekimler 3 gün geliyor

Mustafa ÇELİK
Mustafa ÇELİK 2 yıl önce

Acil polikinliğide görevli Dr.Furkan Can bey 'e hastalara olan ilgisinden dolayı teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim.

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.