Espiye
Hastane çok temiz doktorlar iyi hemşire arkadaşlar ve tüm personel çok iyi baş hekim insan evladı bir doktor Allah selamet versin ben çok memnunum
Calışanlar ilgili evet ama acil doktorları nedense tahmin ederek hastalık bulmaca oynuyorlar
Dr ilgili acile geldik annemin rahatsızlığından dolayı özellikle hemşireler çok ilgili bizimle ilgilenen ve hiç durmadan hastalara yetişmeye çalışan kazım beye çok teşekkür ederiz
Öğleden sonra gelin doktor yok diyorlar kaç gündür geliyorum öğleden sonra da sıra dolu diyorlar sadece 10 kişiye bakılıyor sonra bir daha kimse alınmıyor
Hastane yeni olmasına rağmen hiç temiz değil aşırı kokuyor lavabolar doktorlar çok iyi sıra bulabilirsek tabi 9da giriş hemen doluyor randevusuz gidilmiyor artık. Hemşireler özellikle kan almadaki zoraki iş yapıyor resmen asla işlerini severek yapmıyorlar.
Güzel hastane ancak belli bölümler var hekimler 3 gün geliyor
Acil polikinliğide görevli Dr.Furkan Can bey 'e hastalara olan ilgisinden dolayı teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim.
| (0454) 611 20 33 |
| espiyedh.saglik.gov.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 3.5 / (41 yorum) |