Eşme
Çok Küçük yer ama Fazla Hasta da Yok Sıra vb.Beklemeden Direk Hizmet Alıyorsun...
Yetersiz tüm koyleri birlikte geldiğinde çok küçük kalıyor buranın biraz çık daha güçlendirilmesi lazım doktor ve ekipman bakımın dan
Ne desem bilemiyorum staja gelesim de yok çalışanlar gereksiz gergin beni de geriyorlar ilgilenme olarak iyi de lütfen terslemeyin
Randevu aldığım halde Hastanenin sisteminde gözükmüyor reçete, tahlil sonuçları, röntgen e-Nabız a düşmüyor hastaneyle görüştüğümde 182’yi arayın Yardımcı olurlar denildi 182’yi aradığımda hastanen ile görüşün dediler. Sonuç sıfır.
Doktorlar çok ilgilendi(!), hemşireler çok güler yüzlü (!), herkes çok sabırlı davrandı(!), kesinlikle kendimi iyi ve rahat hissettim anksiyetem olduğu halde insanlarla konuşamadığım halde(!)
????
Çok kıymetli doktorum Erdem hoca ve değerli ekibi yaptığınız hizmetleri taktir etmeye kelimeler yetmez..Değerli doktorum ve ekibine ameliyatımdaki emekleri ve beni evimde hissettirdikleri için sonsuz teşekkürler .Başarılarınız daim yolunuz açık olsun...
| (0276) 414 19 28 |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 2.9 / (26 yorum) |