Eskişehir Şehir Hastanesi

Eskişehir Şehir Hastanesi

Mahmudiye

Yorumlar
Ramazan Çapraz
Ramazan Çapraz 21 saat önce
Reis
Reis 2 gün önce
Teval Guner
Teval Guner 2 gün önce

The service and staff have been incredibly disappointing. As a sole caregiver for my loved one, I've felt abandoned and unsupported. No one checks in or offers help; they just glance over and claim it's outside their job scope. It's heartbreaking – it feels like no one's truly looking after the patient. This experience is traumatic and devastating ????

Ahmet seyfettin Kaya
Ahmet seyfettin Kaya 2 gün önce

Babam kol uyuşukluğu ve kalp krizi şüphesi ile gitti adama sende hiç bir şey yok diyip acili boşuna meşgul etme diyip göndermişler aynı gün fenalaştı tıp a götürdüğümüz gibi anjiyo ya aldılar

maide ayazlarlı
maide ayazlarlı 3 gün önce

Acil de dikiş aldıramıyorsunuz. Hafta sonu çalışamayız diyorlar. Ameliyatlik olsaniz kimseyi bulamazsıniz.

Seda Ertürk
Seda Ertürk 6 gün önce

Yurtdışında yaşayan Türk bir aileyiz Eskişehirliyiz ve Türk doktorlara güveniyoruz o yüzden olduğumuzu Türkiye’de tedavi ettirmek istedik Dr. Vural Fidan ile yaşadığımız süreci kamuoyuyla paylaşmak istiyorum. Bu bir suçlama değil, bireysel deneyimimizdir. Oğlum 5 yıl boyunca her ay ateşli ağır bademcik iltihabı atakları geçirdi. Ameliyat önerisiyle gittiğimiz görüşmede, kanama riski ve komplikasyon felç ihtimali çok vurgulandı. Ameliyat konusunda oldukça çekimser bir yaklaşım sergilendi ve ameliyat kararı alınsa bile ameliyat sırasının 3 yıl kadar uzun süre sonrasına verilebileceği ifade edildi. Bu yaklaşım oğlum üzerinde ciddi bir korku oluşturdu ve ameliyat olmaktan felç olurum diyerek ameliyattan korktu 2 yıl daha boşu boşuna evladım çok korkutuldugu için ameliyat olması adına doktor arayaşımız ertelendi. Bu süreçte oğlumun yaşam kalitesi ciddi şekilde düştü eğitim hayatı yarım kaldı. Ateş atakları kalp kapakçığını etkileyecek seviyelere ulaştı. Sonunda Ankara'da bir devlet hastanesinde üç farklı KBB uzmanı ameliyat önerdi ve 4 ay önce ameliyat gerçekleşti. Şu an ilk kez bir kışı üstelik Kanada'da enfeksiyonsuz geçiriyor. Eskişehir'de görüştüğümüz bazı hekimlerin ameliyat konusunda benzer şekilde temkinli yaklaştığını gözlemledik Sizden önce Vural beye göründük dediğim doktor asla vuralda ameliyat etmez etmiyor artık gibi bir cümle kurdu şaşırdım... sanki eskişehirde özeller hariç herkes ameliyat etmeme yemini etmiş gibiydi hastanın sağlığı sosyal hayatını ciddiye alan tek bir hekim olmadı maalesef.. bu benim güvenimi inanılmaz sarstı.. Özel hastanelerdeki doktorlara inanmayıp oğlumu ameliyat ettirmediğim için çok üzgünüm tam üç tane özel hastanede Eskişehir'de KBB'ye göründük üçü de ameliyat dedi ben de özel olduğu için güvenmedim çünkü devlettekiler asla ameliyat etmek istemiyordu. Devlet hastanesinde ve şehir hastanesinde, neden yetişkin bademcik ameliyatı yapmak istemiyorlar anlamak mümkün değil nöbete kalmak istemiyorlar sanırım .. Bunun nedeni konusunda yorum yapmıyorum ama aklıma pek çok şey geliyor ve pek çok direkt hastane çalışanından konuyla alakalı iddia da duysamda emin olmadığımdan söylemem yakışık almaz ; sadece yaşadığımız acı süreci paylaşıyorum beş yıldır artık yüzümüz gülmüyordu o kadar kötü etkiliyor ki bu ateş evladım neredeyse her ay 15 gün ağrı içinde yatıyordu. Vural isimli dra oglumun hastalıgının 3. Yılı gitmiştik.. felç ihtimalinden bahsedince oğlum 2 sene daha çekti bu korkunç ateşli kronik bademcik iltihabını.. Ankarada hemen İki ay sonraya ameliyat randevusu verdiler, öyle 2-3 yıl sonra randevu gibi afaki birşey söz konusu değilmiş. ve oğlum dört ay önce ameliyat oldu. Bu süreçte 15 gün garanti olması açısından, Ankara'da otelde kalmak zorunda kaldık ve ciddi maddi kayıplar verdik. kayıp yaşadık Eskişehir'de koskocaman hastaneler var evimizde var ama maalesef çocuğumuzu memleketimizde ameliyat ettiremedik. En üzücü olan ise, oğlumun yıllarca gereksiz yere acı çekmiş olması zoruma gidiyor hala geceleri kabuslarımda onun ateşlendiği günler var ateşini hiçbir şekilde düşüremediğim günleri görürüm.. o kadar kötü günler geçirdik ki boşu boşuna çocuğumu ameliyat ettirmemişim diye kendimi çok suçluyorum. Sırf manipüle edilip evladımı ameliyat etmedikleri için olan bizim koskoca 5 yılımıza oldu. Ben bir anne olarak şunu söyleyebilirim: Eğer çocuğunuz benzer bir süreç yaşıyorsa, tek görüşle yetinmeyin. Farklı şehirlerde ve farklı hekimlerden mutlaka ikinci hatta üçüncü görüş alın. Amacım kimseyi hedef göstermek değil; bizim yaşadığımızın başkalarının başına gelmemesi. Evladım artık dayanamıyor felç kalırsam kalayım diyerek 4 ay evvel Ankara'da ameliyat oldu çok şükür şu an kanada'da buz gibi bir ülkede olduğu halde inanılmaz iyi. boşu boşuna oğlumun yaşıda iyice ilerledi 23 yaşında ameliyat oldu asla oğlumu ameliyat etmeyen doktorlara hakkımı helal etmiyorum çocuk sizin yüzünüzden ölecekti artık ne sosyal hayatı kaldı ne eğitim hayatı kaldı okula bile gidemiyordu hakkımı asla helal etmiyorum

murat uçkaç
murat uçkaç bir hafta önce

Bütün personel Harika,sempatik,güleryüzlü,yardımsever Allah razı olsun

Zehra özsoy
Zehra özsoy bir hafta önce

Bu hastaneye sağlam gelen sinir hastası olarak çıkar. Akıl ve beden sağlığını kaybeder. 30 Aralık 2025 muayene olduğum dr US'a gönderdi. Ultrasonda 16 Şubat 2026 randevu verdiler randevu saatinden 1,5 saat önce hastaneye gittim çünkü daha önce 10 dk geç kaldım diye US'a almamıştı doktor. Kayıt için önce genel kayıt sonra da bölüm dr.unun sekreterine giriş yaptır dediler Neyse bütün sekreterleri dolaştım sisteme kayıt yapıldı zannettim tekrar ultrason bölümündeki sekretere gittiğimde giriş yapılmamış dediler sonra genel girişteki sekretere gittim O tekrar doktorun sekreterine gönderdi böyle böyle sekreterler arasında 3 kere mekik dokudum ultrason yapıldıktan sonra doktora sonuçları göstermek için gittiğimde tekrar randevu alacaksın yoksa dr sonuçlara bakmıyor dediler sonuç göstermeden hastaneden çıktım. Işten anlamayan sekreterler kendi beceriksiz ve bilgisizliklerini bilgisayar sistemine yüklüyorlar çalışmıyor dondu gibi sözlerle

Yılmaz Korkmaz
Yılmaz Korkmaz bir hafta önce
Mete YILDIRIM
Mete YILDIRIM bir hafta önce
Tuuugba26 Çetin
Tuuugba26 Çetin 3 hafta önce

Nöroloji servisindeki sarışın çalışan hanimefendiyi zorla işe aldıkları aşikar.. doktorum 02.02.25 tarihinde aksam 16.30 dahi olmadan doktorum taburcu etti hemen gittim hasta bilgilendirme raporu istedim bana biz çıkıyoruz diye yanıt verdi 2 dakikalık işlem için beni bugün hasta halimle 1 saat yol getirdi geldik gene aynı memnuniyetsizlik saat tam 4 30 da hemsireler aradı mesai yerlerini terketmislerdi bile hiç yakışmayan hareket haricinde yatiş sürem boyunca tüm hemsirslerimize cok tesekkür ederim hepsi ama hepsi birbirinden kıymetli ve ilgili ????

Şevket k
Şevket k 3 hafta önce
kasım kuyugöz
kasım kuyugöz 3 hafta önce

Şehir hastanesi SARI alan doktorlarına ve personellerine teşekkür ediyorum. Fakültede 7 saat bekledik acilde sıra gelmedi!!!

Ysmn
Ysmn 3 hafta önce düzenlendi

Genel Cerrahi Op. Dr. Hacı Ahmet Kasap Bey e çok ederim ederim. Kendisi; ilgisi, bilgisi, desteği, anlayışı ve başarısı mükemmel olan kaliteli bir insan, çok iyi bir doktordur.

Zehra Seval
Zehra Seval 4 hafta önce

Şu anda KBB servisinde yatarak tedavi görmekteyim hastaneye her yönüyle dört dörtlük mükemmel bir hastane gerek servis hemşireleri gerek doktorları ve bütün görevlileri olarak kusursuz hizmet veren bir kuruluş..Hijyen konusunda da gereken hassasiyet gösteriliyor.Ben tüm hastane yetkililerine ,servis hemşire ve görevlilerine ve doktorum ÖZLEM TÜRK Hanımefendiye çok teşekkür ediyor ve başarılarının devamını diliyorum.Zehra Seval

Yasin Eren
Yasin Eren 4 hafta önce

Sıradan bir şehir hastanesi, ne çok ne az

Jane Bwanali
Jane Bwanali 4 hafta önce

Tüm Yenidoğan Yoğun Bakım ekibine, bebeğimize gösterdiğiniz ilgi ve özen için yürekten teşekkür ederiz. Bebeğimizi kendi çocuğunuz gibi baktınız ve en zor günlerimizde bize destek oldunuz. Sabrınız, sevginiz ve cesaret verici sözleriniz, bizim için Çok değerliydi. Gülümseyen yüzlerinizi ve nazik yüreklerinizi daima hatırlayacağız. Gerçek anlamda birer kahramansınız. Her gün verdiğiniz değerli emeklerinizin sayesinden minnettar ve sevgi dolu kalplerle ayrılıyoruz.

Banu Kara
Banu Kara bir ay önce
İsmail Vurkun
İsmail Vurkun bir ay önce

Cumartesi A blok girişini hangi mantıkla kapatıp girişleri acile yönlendiriyorsunuz tam bir saçmalık. Acile gidiyoruz park yeri yok otoparka dolanıyoruz. İnsanları saçma kararlar yüzünden yormaktan başka birşey yapmıyorsunuz. Hastane yönetim kadrosunun bu gereksiz zihniyetini acilen değiştirmeniz lazım. Kendinizi hasta yakını gibi düşünüp kararlar alın lütfen, birgün sizde o konumda olabilirsiniz.

Sedat aslan
Sedat aslan bir ay önce

Kardiyoji Bölümüne Annemi Getirdim. Randevumuz .10.50 Doktor yerine Asistanı bakıyor. Ne söylesek boş ..

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.