Çifteler
Biz babamla gittik aralık ayında petekler yanmıyor ve buz gibiydi hastaneden gelmiştik saat 13.00 gibi gittiğimiz içinde artık geri kalkamadık. Bu kadar çeşit olduğuna bakmayın döner dedik döner yoktu pilav vs hiç birşey mi olmaz hiçbirşey yoktu sadece köfte ve kumru bu kadar. dönercide nasıl döner olmaz birisi bana açıklasın. çalışanlarda hiç cana yakın değildi içerde kendi bölümlerinde oturuyorlardı somurtuyorlardı. Masalar tozluydu ve mutfak bölümü gözünüzün önünde olmasına rağmen temiz değil kumru hazırlanırken gördüm bende heralde en son geçen yıl yağ değiştirmişlet babam yarısını yiyebildi sadece.Çıkışta kart ile ödeme yapıcaktım post cihazları bile çalışmıyordu iki kumru iki küçük ayran içinde 570 tl civarı bir hesap aldı benden nakit olarak.fiyatı umrumda değil ama hiç bu kadar kötü bir deneyimim olmamıştı lütfen buraya gitmek yerine daha merkezde biryer tercih edin hastaneden gelicekseniz bile gelmeyin gerçekten aşırı kötüydü....
Dönerin hiç tadı yok lezzet sıfır
Tertemiz bi mekan güler yüzlü hizmet ve en önemlisi harika lezzet. fiyatlar da gayet uygun, kesinlikle tavsiye ederim
Tavuk lavaş dürüm favorim. Tam anlamıyla bir döner yapıyorlar. Marul, domates ve lezziz döner eti.
Yani tadı yok kısacası ve atmosfer yani hizmet güzel
Adı gece donercisi saat 11 de döner kalmıyor Ayrıca döneri onceden kesip tepsidekini veriyor kesmiyor bile rezalet
Fiyatlar uygun. Fiyatına göre başarılı. Fiyat performans için gece açsanız eğer denenebilir.
Dikkat! Uzun zamandır ESKİ DÖNERLER statüsünde özlediğimiz lezzeti geri getiren bir firma. Mesafe olmasına rağmen zamanında, sıcak ve leziz olmayı her seferinde başarıyorlar. Müdavimi oldum. Teşekkürler Gece Dönercisi
Lavaş 100 gram söyledim lavaş buz gibi bir ısıtıp getirseniz nasıl olur ayrıca dürümden nasıl deri yada sakatat çıkabilir ?
Gece canınız döner çektiyse baska bi yer aramanıza gerek yok
İyi değildi
Ben böyle bişi yimedim değişik bi tat aradık keşke geçmeseydik Güler yüz yok hoşgeldiniz yok döner bi acayipti tavsiye etmiyorum
Lavaş hamur gibiydi.değişik bir koku vardı.yediğimize pişman olduk.Puandan anlaşılıyor zaten
Hayatımda yediğim en kötü dönerdi. Tavuk lezzetsiz. Önceden kesilip kenara alınmış soğumuş, koydukları ekmek o kadar bayattı ki ısırınca dişinizi ağrıtıyor. Yarım tavuk döner fiyatı 100₺ bi de. Kötü bir deneyim oldu.
Temiz
Kendileri kaza. Yapip plakayi takmıyorlar ceza yiyincede elemana kitliyorlar giden arkadaslar cakalla is yapamaya gideceksiniz esnafla değil haberiniz olsun
Gece geç saatlerle arkadaşlarımızla gittik, saat geç olmasına rağmen ürünleri çok taze ve lezzetliydi fiyatıda gayet uygun, mekan zaten çok temiz ve güzel, çalışanları da sağolsun güler yüzlü davetkar davranıyolar hepsine buradan teşekkür ediyorum ???? kesinlikle tavsiye ediyorum.
Döneri gayet güzeldi ikramı içinde teşekkür ederim
| (0222) 225 02 22 |
| Dönerci |
| 3.2 / (54 yorum) |