Eskişehir Gece Dönercisi

Eskişehir Gece Dönercisi

Çifteler

Yorumlar
Ecrin Özer
Ecrin Özer bir ay önce

Biz babamla gittik aralık ayında petekler yanmıyor ve buz gibiydi hastaneden gelmiştik saat 13.00 gibi gittiğimiz içinde artık geri kalkamadık. Bu kadar çeşit olduğuna bakmayın döner dedik döner yoktu pilav vs hiç birşey mi olmaz hiçbirşey yoktu sadece köfte ve kumru bu kadar. dönercide nasıl döner olmaz birisi bana açıklasın. çalışanlarda hiç cana yakın değildi içerde kendi bölümlerinde oturuyorlardı somurtuyorlardı. Masalar tozluydu ve mutfak bölümü gözünüzün önünde olmasına rağmen temiz değil kumru hazırlanırken gördüm bende heralde en son geçen yıl yağ değiştirmişlet babam yarısını yiyebildi sadece.Çıkışta kart ile ödeme yapıcaktım post cihazları bile çalışmıyordu iki kumru iki küçük ayran içinde 570 tl civarı bir hesap aldı benden nakit olarak.fiyatı umrumda değil ama hiç bu kadar kötü bir deneyimim olmamıştı lütfen buraya gitmek yerine daha merkezde biryer tercih edin hastaneden gelicekseniz bile gelmeyin gerçekten aşırı kötüydü....

Yusuf Özgan
Yusuf Özgan bir ay önce

Dönerin hiç tadı yok lezzet sıfır

Osman Edis
Osman Edis bir ay önce

Tertemiz bi mekan güler yüzlü hizmet ve en önemlisi harika lezzet. fiyatlar da gayet uygun, kesinlikle tavsiye ederim

Ayfer Kilic
Ayfer Kilic 4 ay önce

Tavuk lavaş dürüm favorim. Tam anlamıyla bir döner yapıyorlar. Marul, domates ve lezziz döner eti.

Beytullah berat Birgül
Beytullah berat Birgül 7 ay önce

Yani tadı yok kısacası ve atmosfer yani hizmet güzel

Bayram Yaşar
Bayram Yaşar 8 ay önce

Adı gece donercisi saat 11 de döner kalmıyor Ayrıca döneri onceden kesip tepsidekini veriyor kesmiyor bile rezalet

Alamut Harameyn
Alamut Harameyn 8 ay önce
Okan Üstünsel
Okan Üstünsel 8 ay önce

Fiyatlar uygun. Fiyatına göre başarılı. Fiyat performans için gece açsanız eğer denenebilir.

HHBadak
HHBadak 9 ay önce

Dikkat! Uzun zamandır ESKİ DÖNERLER statüsünde özlediğimiz lezzeti geri getiren bir firma. Mesafe olmasına rağmen zamanında, sıcak ve leziz olmayı her seferinde başarıyorlar. Müdavimi oldum. Teşekkürler Gece Dönercisi

Feyza Güler
Feyza Güler 10 ay önce

Lavaş 100 gram söyledim lavaş buz gibi bir ısıtıp getirseniz nasıl olur ayrıca dürümden nasıl deri yada sakatat çıkabilir ?

Perfecto
Perfecto 10 ay önce
Emre Demir
Emre Demir 11 ay önce

Gece canınız döner çektiyse baska bi yer aramanıza gerek yok

Serkan Akhuy
Serkan Akhuy bir yıl önce

İyi değildi

Furkan Yiğit
Furkan Yiğit bir yıl önce

Ben böyle bişi yimedim değişik bi tat aradık keşke geçmeseydik Güler yüz yok hoşgeldiniz yok döner bi acayipti tavsiye etmiyorum

Faruk Dogan
Faruk Dogan bir yıl önce

Lavaş hamur gibiydi.değişik bir koku vardı.yediğimize pişman olduk.Puandan anlaşılıyor zaten

Talha Fakıoğlu
Talha Fakıoğlu bir yıl önce

Hayatımda yediğim en kötü dönerdi. Tavuk lezzetsiz. Önceden kesilip kenara alınmış soğumuş, koydukları ekmek o kadar bayattı ki ısırınca dişinizi ağrıtıyor. Yarım tavuk döner fiyatı 100₺ bi de. Kötü bir deneyim oldu.

Emre BERK
Emre BERK bir yıl önce

Temiz

Ramazan Kavak
Ramazan Kavak bir yıl önce

Kendileri kaza. Yapip plakayi takmıyorlar ceza yiyincede elemana kitliyorlar giden arkadaslar cakalla is yapamaya gideceksiniz esnafla değil haberiniz olsun

Ozan Çiğ
Ozan Çiğ bir yıl önce

Gece geç saatlerle arkadaşlarımızla gittik, saat geç olmasına rağmen ürünleri çok taze ve lezzetliydi fiyatıda gayet uygun, mekan zaten çok temiz ve güzel, çalışanları da sağolsun güler yüzlü davetkar davranıyolar hepsine buradan teşekkür ediyorum ???? kesinlikle tavsiye ediyorum.

Mirsat Polat
Mirsat Polat bir yıl önce

Döneri gayet güzeldi ikramı içinde teşekkür ederim

İletişim Bilgileri
(0222) 225 02 22
Dönerci
3.2 / (54 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.