Eskisehir Dodo's En Deli Döner Odunpazarı

Eskisehir Dodo's En Deli Döner Odunpazarı

Odunpazarı

Yorumlar
Balance Balan
Balance Balan bir hafta önce

Dürümler fazla soğuk geliyoruz lavaşı lastik gibi gitmiyor önceden daha güzeldi şuan tamamen bozulmuş durumda çok kötü

Andrew Graves
Andrew Graves bir ay önce

Ortalama bir döner üst kattaki masalar tozlu tadı dengeli kampanyalar işlevsiz

Hatiqo GT
Hatiqo GT bir ay önce

Lezzetli ve kampanyasıyla uyguna geliyor. Ayrıca ayran ikram ettikleri için çok memnun kaldık

Ali Akgül
Ali Akgül bir ay önce

Saat 12.07 civarında, Eskişehir de taşbaşı nın oradaki Dodo’s şubesinden sipariş verdim. Ancak siparişim kabul edilemez şekilde geciktirildi. Benden sonra gelen müşterilerin siparişleri benden önce hazırlanıp teslim edildi. Bu durum açıkça işletme düzeninin olmadığını ve müşteri sıralamasına uyulmadığını göstermektedir. Hiçbir bilgilendirme yapılmadığı gibi herhangi bir özür de sunulmadı. Özellikle belirtmek isterim ki Cuma namazı için yola çıkmam gerekiyordu ve yaşanan bu gecikme nedeniyle gereksiz yere çok geç çıkmak zorunda kaldım. Bu benim için önemli ve hassas bir konudur. Buna rağmen personelin konuya yaklaşımı son derece umursamazdı. Yaşadığım bu durum müşteri memnuniyetsizliğinin ötesinde, saygısızlıktır. Konunun ciddiyetle incelenmesini, ilgili şube ve personel hakkında gerekli işlemlerin yapılmasını istiyorum

Swexia Official
Swexia Official bir ay önce

İçeride arkadaşımla beraber 30dk beklettiler siparişi getirmediler ilgi alaka yok önermiyorum

İsmail Biçer
İsmail Biçer bir ay önce
Volkan Leblebici
Volkan Leblebici 2 ay önce

Büyük ayranı koymuşlar küçüğü 30 tl ye ittiriyorlar bilsem şalgam içerik içinde birsey yok ne turşu ne domates ne koyuyorsun dıye soruyorsun hiçbirsey soğan gibi şeyler zaten uok asit dengesini neyle vereceksin bilgi yok niyet iyi değil üstelik leş gibi kokuyor bu kazığı bir kere yedik

ambatukan
ambatukan 2 ay önce

masaları silmiyorlar pis

Aydın Satmaz
Aydın Satmaz 3 ay önce
Dilara Elçin
Dilara Elçin 3 ay önce

Dönerin içinden bu çıktı taş mı nedir belli değil dişim kırılıyordu ve dönerinizde patatesiniz de leş gibi kokuyordu gerekli yerlere de bildirdim insan sağlığı ile oynamak bu rezilsiniz

burcu Kirlik
burcu Kirlik 3 ay önce

1 saat once sipariş verdik hala gelmedi bizden sonra gelenlere geldi hep geçiştirdiler çokwkötü

Samet Senturk
Samet Senturk 4 ay önce

Kapısına uğramayın, içinden kemik çıktı - zaten tavuk koymamışlar içine sos deseniz hiç güzel ve yeterli değil…

Kartal Aslantuğ
Kartal Aslantuğ 4 ay önce

Bazuka aldım fakat . icinde cok az vardi. İlk acildigi zamanki gibi değil. Sadece cift dürüm yemiş gibi oldum. Gecen sefer de olmustu Bir daha şans vermem

Amin
Amin 5 ay önce

döner hiç güzel değildi , birdaha gelmeyeceğiz.

Ahmet Erdağ
Ahmet Erdağ 5 ay önce

25 dakka beklettiler calısanlar sorumsuz tavugu kendileri kesip pişirdiler sanırım

Burak K.
Burak K. 9 ay önce

iki kişi tavuk dürüm yedik. İçindeki yağından mıdır bilmiyorum fakat su içtikten sonra boğazda berbat bir tat bıraktı.Midemiz rahatsiz oldu

Yusuf Yaşar
Yusuf Yaşar 9 ay önce

Pekte beğenmedim. Katık kadar iyi değil.

Emre Kaya
Emre Kaya 9 ay önce

Durumun icinden kemik cikti ve cok geç geldi garson ilgilenmiyordu hayattan sogmuş

tropiks
tropiks bir yıl önce

Abi kusura bakmada iş yapıyorsanız düzgün iş yapın.Tavuk döner söyledik patso geldi ulan 2 yaprak tavuk ataydiniz bari.İnsanin biraz iş ahlakı olsun da eşit dağıtın tavukları.Öğrenciyiz son paramla bi karın doyuralım dedik patates kemirdim bildiğin.

Nfndnfnf Nf f fnd
Nfndnfnf Nf f fnd bir yıl önce

Ben yemeğimi yerken merak edip mekanın puanını merak edip baktım. Düşüktü. Yorumlara baktıktan sonra midem bulanmaya başladı. Bitiremedim bile. Gelmeyin.

İletişim Bilgileri
0555 975 55 77
Dönerci
2.2 / (31 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.