Tepebaşı
Dükkan çok kötü kokuyodu sosu aşırı sarımsaklıydı sarımsaktan başka tat gelmiyodu lavaşa sinek yapışmış
Hayatımda bir firmanın kalitesini bu kadar bozduğunu görmedim. 2019'dan bu yana düzenli yediğim şey yenilmeyecek bir yemek haline gelmiş. Patatesler yanık, yumuşacık, saman gibi tadı var nereden alıyorlarsa çok merak ettim 100₺ para alıyorlar bir de. Döneri desen ne sosu güzel ne tuzu var resmen lavaş arası saman yiyorsunuz. Eskişehir'in en iyi zurnacısının geldiği hal üzücü. Bir daha asla. Önermiyorum.
Dönerin içinden metal çıktı, patatesin durumu içler acısı, hijyen sıfır
Porsiyonlar küçültüp fiyatları yükseltmişler durumu ilk baş çiğ köfte sandım sonra karşı masadaki adam dürüm olduğunu söyledi böyle bir yerden bunu asla beklemezdim hayal kırıklığına uğradım
Eski yılları özleyip (2006-2012) Bursa'ya giderken Donas bulma umuduyla Bağlara döndüm. Espark'ın oraya gitmeye de park yeri bulma sebebiyle üşendim. Benzer bir lezzet , her şeyi tamdı. Ama ağzımızın tadı değişmiş herhalde bir şey eksik geliyor. Ne olduğunu anlamadım. Temiz bir işletme , elemanları canlı ve çalışkan. Karnım doydu .
Aşırı iyi bence herkesin tadına bakması gerek yoooo
Mekanın içi standart dönerci gibi ekstra bir şey yok ama havalandırmadan kaynaklı ciddi bir yağ kokusu oluyor ama normal kabul edilebilir. Lezzete gelecek olursak, civardaki muhtemelen en iyi döneri yapıyor bu arkadaşlar, hile hurda olduğunu sanmıyorum, fiyatları da gayet uygun ve doyurucu, özenli hizmetleri için teşekkür ederim.
Gayet güzeldi fakat içeride bir tane bile gölge oturma alanı yoktu.
Dağıtım yapuyormusunuz
| Dönerci |
| 3.6 / (396 yorum) |