Eski Yatağan Devlet Hastanesi

Eski Yatağan Devlet Hastanesi

Yatağan

Yorumlar
İsa Yıldırım
İsa Yıldırım 3 yıl önce

O iftiracı sözde "doktor" hâlâ devletten maaş alabiliyor ve Türkiye sınırları içinde çalışabiliyor ise yazıklar olsun. İşbirlikçi tayfası kimse tespit edilmeli ve gerekli cezayı (psikolojik tedavi, eğitim vb) almalı.Devlete kapak atınca kendini kaybeden, geliştirmeyen ne kadar memur varsa sürekli kontrol edilmeli, sınavdan geçirilmeli. Bu iletişim engelli, sözde doktorların eline Allah düşmanı bile düşürmesin !

Gökhan Gök
Gökhan Gök 3 yıl önce

Kahraman Askerimize ihanet eden iftira atan darp eden haksızlık yapan el kaldıran bir hastanedir. Yazıklar olsun !

ibrahim sunman
ibrahim sunman 4 yıl önce düzenlendi

Yeni hastane güzel

Özge Nur Üstün
Özge Nur Üstün 4 yıl önce

Hastalardan sözlü onam alınmadan "Sizden şu saatte sürüntü alınacak." Bilgisi verilmekte... Pratisyen hekiminiz Dr.Hasan bey acil servise başvuran hastaları muayene etmemektedir. Hiçbir hizmet alamadan evinize gönderiliyorsunuz...

Orhan Gazi
Orhan Gazi 4 yıl önce düzenlendi

Genel olarak bilgili personel mevcut bir de kan alırken damara denk getirmeyip o morluğu bize yaşatmasalar daha iyi olacak ( birkaç kez karşılaştığım için söylüyorum) güvenlik görevlisi özellikle yardımcı olmak için elinden geleni yapıyor. Acil serviste pratisyene düşmezseniz gayet bilgili doktorlar mevcut derim. Ayrıca çocuk doktoru İlker beyin nazik davranışlarından ilacı önce kendi deneyip tadı güzel ve etkiliyse çocuklara tavsiye etmesinden dolayı ayrı memnun kaldım ☺️

Muhammet Karatas
Muhammet Karatas 4 yıl önce

Hastahanemiz çok güzel oldu ALLAH devletimizi BAŞIMIZDAN eksik etmesin

Hafizenur Kaya
Hafizenur Kaya 4 yıl önce

Karın ağrısı şikayetiyle geldim acilde DR. münevver hanım çok ilgiliydi... Ultrason olmadığından Muglaya sevk ettiler genel cerrah görmesi gerekçesiyle tekrar yataganda cem beye gözüktüm ve gözetim altında tutulmama karar verdi. 2 gündür hastanedeyim hemşerilerimiz az ama fazla yoğun çalışmakta yatış bölümünde 3 hemşeri olmasına rağmen o kadar ilgililerdi kii çok memnun kaldım kendimi çok güvende hissettim genel cerrah cem bey de çok ilgiliydi temizlik görevlileridr bilhassa öyle. Ama hastanede susuz aç kalınıyor kafeterya işleve girmeden açılması kötü. Bir ihtiyacınız olduğunda bp'den almak zorundasınız. Sağlık çalışanların az olması ( onlara fazla yuklenilmesi) ve yönlendirici kimse olmadığından 2 yıldız. Daha fazlasını beklerdim tek memnun kaldığım hemseriler isimlerini bilmiyorum ama onlar beni taniyacaklardir

Zeynep Y
Zeynep Y 4 yıl önce

Hekimler ve personel ilgili ve ozverili. Canla basla calsiiyorlar. Ama fiziki kosullari cooook kotu. 1 yildizi hastane calisanlarindan degil, idarecilerden kesiyorum ,anlayana????‍♀️

Can ates Karademir
Can ates Karademir 5 yıl önce

Bu denli zor bir dönemde kırılan kolumun ameliyatında çabalarını esirgemeyen acil servis doktoru sayın mehmet gokhan DONMEZ.genel cerrah sayın emin cem SÜZEN.ve ameliyatımı gerçekleştiren ortopedi dr.sayin aykut DEMIR e harcadıkları emek ve ozveriden dolayı sonsuz tesekkurlerimi belirtmek isterim.tavsiye ederim.

EFSANO
EFSANO 5 yıl önce

Mitarbeiter geben falsche Informationen. Das Krankenhaus ist sehr unhygienisch. Das Personal behandelt einen unhöflich. Herr Mustafa Toksöz kontrolliere das bitte alles.

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.