Bayraklı
Çok kötü, yediğim en kötü dönerdi hala karnım ağrıyor
Eskiden çok sipariş verirdim ama artık sipariş vermediğim bir yer. Çünkü bozdular. Döneri çok kuru yapıyorlar telefondan arayıp istediğim ürünü detaylı sipariş etmeme rağmen yanlış getirdiler. Buna ek olarak sürekli sipariş vermeme rağmen eve teslimatta daha fazla ücret talep ettiler ama aylardır bu şekilde sipariş veriyorum böyle bir şey yoktu. Bir daha ne yemek yemeğe giderim ne de eve sipariş ederim 1 puan.
Hatay usulü tavuk döner siparişi vermiştim, hayatımda yediğim en güzeliydi. Çok doyurucu ve fiyatı da uygundu. Küçükparktaki dönerciler bunun yanından bile geçemezler. Edit: et döner sipariş ettim bu sefer, içindeki et oranı ortada
Kötü.... instagramdan görüp geldim.ama kuru takır takır döner...kötü yağ
Gayet iyi. İlgili ve özenli servis. Teşekkür ederim.
Baya kötüydü ve çok pahalı tavsiye etmem yorumlara aldanmayın
Döneri gerçekten güvel.Ortam temiz ce düzenli.Favorilerime ekledim
| (0232) 348 48 78 |
| Dönerci |
| 4.0 / (226 yorum) |