ERZİNCAN ÖNCÜ DÖNER

ERZİNCAN ÖNCÜ DÖNER

Kemah

Yorumlar
Nilay Bilen
Nilay Bilen 3 gün önce

Valla izmirde öncü dönerde yiyip çok beğendiğim için erzincanda da denemek istedim fakat kıl çıktı inanılır gibi değil hijyen hadi sıfır diyelim e telafi desen ondan berbat çünkü para iadesi değil yerine bir döner daha vermek istemeleri..! Pardonn ??? YEMEYİN ARKADAŞLAR 3 KURUŞ FAZLA VERİN AMA BURDAN YEMEYİN (bu arada elimde fotoğraflarıda mevcut)

Damla
Damla 3 hafta önce

Berbat bir dürümdü tadı tuzu yok,

MAHKUM MUHAFIZ
MAHKUM MUHAFIZ bir ay önce
Bünyamin Elzeren
Bünyamin Elzeren 2 ay önce

Yediğim en lezzetsiz tavuk dönerdi 0 puan olsa 0 verirdim 1 bile fazla bu tavuk dönere içerisinde full patates vardı sosu çok ama çok azdı keşke başka bir yerden sipariş verseydim 1 saatte ancak gelebildi ve çok soğuktu aklınız varsa almazsınız içerisindekilerin tavuk olduğu da şüpheli çiğ ve tatsız bir tavuk paranızı ekmek arası yapıp yeseniz daha çok zevk alırsınız

Kerim Çimen
Kerim Çimen 2 ay önce

Sipariş süresi 1 saatten aşşagı düşmüyor dürüm buz gibi olmuş ve dürümle niye kavga ediyorsunuz dürümün şekli bozulmuş

Aynel Hayat
Aynel Hayat 2 ay önce düzenlendi

Sessiz sakin bir ortam hizmette hızlıydı teşekkürler ama maalesef yediğim en kötü dürümdü lavaş aşırı çiğdi içinde tavuk tadı bile gelmiyordu patatesler bayattı ve sosunun tadı güzel değildi çok fazla sos dökülmüş vıcır vıcırdı

Muhammed Ali Bora
Muhammed Ali Bora 2 ay önce

Berbatt bi işletme.Yurda sipariş verdik 25 dakikalık siparişi 1 saatten fazla geçtikten sonra getirdiler.Buz gibi olmuştu,kağıda yapışmıştı.Burdan sipariş vermeyin paranıza yazık etmeyin

HYDROOKSID Game
HYDROOKSID Game 2 ay önce

Dünyanın değil evrenin en kötü döneri zehir midir nedir 1 saatten fazla yemek beklediğimiz yetmiyormuş gibi beklediğimiz süre içinde bizi sürekli çıktı çıkıyor diye oyaladılar çıkmış ama en son bize geldi herhalde dönerler buz gibiydi boğazıma saplandı her lokma içi tavuğun neresi muamma sos yok bişi yok orda bir yıldız verdim ama sıfır olsa sıfır vericem yemeyin sağlığımızla oynuyorlar

Orhan
Orhan 2 ay önce

öncelikle paranızla rezil olmak istiyorsanız en iyi tercih burasıdır.Döner sipariş ettik 1 saat 20 dakikada gelmesini geçiyorum ( gece saat 1-2 de erzincan gibi bir şehirde hem de) döner hem soğuk geldi hem tadı tuzu yoktu üstüne üstlük sos bile yoktu.Kureyeye sebebini sorunca ise ukala bir tavırla hava yağmurluydu o sıra dışarıda yağmur sadece çiseliyordu. Gece acıkırsanız aç karna uyuyun daha sağlıklıdır en azından sabah paranıza değecek bir şeyler yersiniz

Jiyan İldem
Jiyan İldem 2 ay önce

Rezil bir işletme yemek 1 saatten fazla sürede geldi kuryenin yeni yola çıktığı söylenmişti lakin kurye yeni yola çıksaydı o yemeğin o kadar buz gibi ve sosu kurumuş gelmesi imkansızdı içindeki tavuk eti deri ve çer çöpten başka bir şey değildi ayrıca dürümün yarısı patates zaten neden yediğimi soracak olursanız inanın açlıktan allah kimseyi düşürmesin sağlıığınızı midenizi seviyorsanız yemeyin umarım bir an önce kapatılır insanların aklıyla dalga geçmeyi bırakırsınız

İletişim Bilgileri
(0446) 223 22 00
Dönerci
3.5 / (134 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.