Ereğli
Sadece soğan var ekmeğin içinde pişmanlık burdan yemek yemek
güzel değil
Hijyenik, lezzetli ve müşteri memnuniyetini önemseyen bir işletme.
Çok lezzetli müşteri memnuniyetini önemseyen bir işletme
Kesinlikle ama kesinlikle sipariş vermeyin 300₺ ye daha iyi yerde daha çok iskender yersiniz hayatımda ilk defa böyle bir şey görüyorum yarım porsiyon bile değil lezzet desen yok
Bence güzel
Çok kötü çok lezzetsiz çok özensiz. Parayla satamazsiniz bu döneri yazık günah
????????
Berbat bir işletme, müşteri memnuniyeti sıfır, hijyen sıfır, salatayı elleriyle koyuyorlar, turşu bidonundan elleriyle alıyorlar, tek bir kesme tahtası var pislik içinde, İskender için tereyağı aynı pis tavada eritiyorlar
| (0332) 712 12 30 |
| Dönerci |
| 2.7 / (13 yorum) |