Ümraniye
Eksiksiz ve hızlı hizmet için teşekkürler.
Tek araçlık yeri olsada iyi ve seri iş çıkarıyor, 4 Adet yazlık kışlık değiştirdim, lastik değişimi fiyatı etrafa göre %20 daha uygun.
Müşteri ile görüşmeleri çok ilginç. Bir sürü alternatif varken tercih etmemenizi öneriyorum.
Çalışan personel ve işçilik iyi hizmetten memnunum. Lastik değişim balans 80+ çelik sibop takım 40 lira dendi tamam deyip aldım yanımda nakit olmadığı için kart uzattım yüzü asılan kasadaki beyefendi %5 komisyon daha kesilecek diye benden talep etti yani hangi işletme veya esnaf bu şekilde komisyonu müşteriden istiyor böyle esnaflık olamaz evime yakın esnaf kazansın dedim ama hata ettim tekrar gideceğimi sanmıyorum. Yakınlarda ATM de olmadığı için neticede 125 tl ödedim. Kısacası müşteri olmanız önemli değil nakit vermeniz lazım para çekmeden gitmeyin kredi kartı verince dilencilik yapıyormuşuz gibi hissettiriyor. Çalışan iki personeli ve işçiliklerini beğendiğim için 3 yıldız verdim o arkadaşların ayrıca puanlaması olsa 5, işletene 1 yıldız verirdim.
Gerçekten çalışan olsun,iş yeri sahibi olsun,harika kaliteli hizmet sundukları için çok teşekkür ediyorum kendilerine,ileride benim aracımın lastiklerini değiştiren genç delikanlıyı tebrik ediyorum,işini bilerek ve kaliteli yapıyor,.iş yeri sahibinin de çay kahve ilgi alakasından dolayı gerçekten teşekkür ediyorum,yeri ufak olmasına rağmen kaliteli hizmet ve gerçek hoş görü,euro Mastera yakışan hareketler ????????
Lastik montajını ve ayarlarını çok cabuk ve iyi yaptılar.
İşinin ehli o kadar
| (0216) 508 21 61 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.2 / (52 yorum) |