Tercan
Döneri oldukça lezzetliydi. Şefler ilgi gösterdiler. Teşekkürler.
Porsiyonlari aşırı küçük ama aşırı. iki kişi birer porsiyon dan mercimek çorbası. tavuk,etli pide kiremit et 2 tabak salata yedik. Tam doymadan kalktık. Lezzetler orta.( biz çok yemedik yemekler çok azdı)
Izgara ve kiremit tavası lezzetli. Genel olarak keyifli bir mekan. Lahmacununu yemenizi tavsiye etmiyorum.
Bu lokasyonda mecburen karın doyurmak için gittik garsonların başı veya sorumlusu surat beş karış karşıladı sanki bedava yemek veriyolar gibi lahmacunu kesinlikle yemeyin derim pide kuşbaşı kaşarlı yedik içinde kuşbaşı yok denecek kadar azdı 6 arkadaş gittik bidaha asla gitmeyiz tavsiye etmiyorum
Lahmacun adı altında içinde kıyma bulunmaya ekşimiş domates soslu ekmek üstü bir şey yiyemedim, ayrıca garsonları aşırı ilgisiz ve durumu anlatınca gayet iyi olduğu ifade edildi.
Kelle paça çorbası içmeye niyetlendim çorba geldi içinde @ yok içindeki etlerin ne olduğu belli değil çorbanın suyu sanki domates çorbasına katılmış gibi yemedim 200 TL parasını ödedim çıktım durulacak bir mekan değil
| Dinlenme Tesisi |
| 4.1 / (174 yorum) |