Ayvalık
Çok eski bir kurulum olduğu için çoğu yerler atıl kalmış. Bakım şart
Denize girilebilinecek sakin hir koy
Ayvalık tostu yedim gece acildeydim
Denizi güzel fiyatlar ortalama güzel mekan ama müzik sesi çok yüksek yanınızdakini dumuyorsunuz
Müzik sesi çok yüksek rahatsız ediyor denizi güzel ancak müzikten dolayı bir daha geleceğimizi düşünmüyorum
Girebileceğiniz en temiz ve en iyi hizmetin olduğu deniz burası. Çalışanları harika ve çok iyi hizmet ediyorlar. Ayvalık tarihinin en iyisi burası.
Çalışanlar çok ilgili ailecek rahat rahat gidebileceğiniz bir yer mutlaka uğramanızı tavsiye ederim.
| Konut Projeleri |
| 4.1 / (134 yorum) |