Elbistan
Daha yeni bir yemek yedim tavuk döner pilav salata ve baktım tavuğun tarihi geçmiş belli olmasın diye de sosa bulamıssınız ama içi simsiyah tı tavuğun 2 saatir karnımın ağrısından kitlendim kaldım sizi şikayet edeceğim bunuda bilin
Tavuk çiğ olduğu için midemiz bozuldu aldığınız paranın hakkını verin allah yedirir mi size
Siparişş genelde soğuk geliyor istersen yan dükkanda olun yine soğuk getiriyolar
Dürüm güzel geç geliyor sadece
Yemekler gayet güzel ve hizmet ve kalite gayet güzeldi memnun kaldım herkese tavsiye ederim
Sipariş numaranız var açan yok sipariş için kuryeniz var paket gelmiyor bunlara da önem vermenizi tavsiye ederim
Bugün Enes döner kapalı olduğu için maalesef altınşişe gittim. Altınşiş yorumları kapattığı için burdan yazıyorum. Kuşbaşı servis söyledim. Domateslerin en güzel zamanı olmasına rağmen çok kalitesiz domatesler geldi ve biberler iyi pişmemişti. Kuşbaşı porsiyon azdı doymadım. Maalesef Enes döner kapalı olduğu için Altınşişe gittim hata ettim. Eski Altınşişten eser yok. Enes Dönerde yediğim kuşbaşı hem porsiyon olarak hem de lezzet olarak iyiydi. İnşâAllah çizginizi bozmazsınız
Güzel, Lezzetli kaliteli, ilgi alaka da iyi
Pilav üzeri tavuk döner çorba gibi yağ içinde olduğundan dolayı plastik tabak param parça geldi (1 saatte) Belki pilav üstü tavuk geç gelmiştir diye tavuk döner söyledim 1.5 saat sonra yağı donan tavuk döner geldi
| (0344) 413 60 60 |
| www.tikla.com.tr/enes-doner-elbistan.html |
| Dönerci |
| 3.5 / (363 yorum) |