Enbey Döner Parseller

Enbey Döner Parseller

Avcılar

Yorumlar
Caner Dülger
Caner Dülger bir gün önce

Hizmetten çok memnun oldum.

deniz Cuydur
deniz Cuydur 5 gün önce

Dünyanın en güzel döneri tavsiye ediyorum

Mesut Oklan
Mesut Oklan bir hafta önce

Güzel bir mekan devamlı gidiyorum araya bakan şef işinin ehlidir hizmet saygı on numara

Ferhat ŞAHİN
Ferhat ŞAHİN bir hafta önce

Ramazan menüsü gayet lezzetli ve doyurucu, personel naif ve güler yüzlü. Et severlere tavsiye ederim.

Elif
Elif bir ay önce

Abartısız hayatımda yediğim en iyi döner lütfen kaliteyi bozmayın. Berlin döner görsün

Alren F.
Alren F. 2 ay önce
Suzan Levent
Suzan Levent 3 ay önce

Siparişim yanlış geldi onuda geçtim buz gibiydi tepsinin dibindeki kurumuş etler koyulmuş çok kötü

Yusuf BEY
Yusuf BEY 3 ay önce

İlgili personelin yaklaşımı ve ortamın ambiyansı çok güzeldi. Yemek için yaklaşık 15-20 dk bekledik ancak yemek siparişlerimizin toplu ve sıcak geldiği için sorun etmedik. Yemeğin tadı da çok güzeldi. Özellikle güler yüzlü ve samimi tavırları için teşekkür ederiz.

ismail Özcan
ismail Özcan 6 ay önce
D 34
D 34 7 ay önce

F/P olarak vasata yakın eski enbey kalitesinden eser yok gibi…

Fatma Bakır
Fatma Bakır 7 ay önce

Üç kişi bugün yemek için geldik döner çok ekşimişti kasaya gelince ona rağmen tam ücret alındı . Bir daha asla gelmeyeceğim bir yer zaten dışarıdan hep mekanın boş olduğunu görebilirsiniz

Kenan Şahin
Kenan Şahin 7 ay önce

Güzel döner

Ozan AKBAY
Ozan AKBAY 9 ay önce
Aydın Sancak
Aydın Sancak 10 ay önce
Enes kayıkçı
Enes kayıkçı 11 ay önce

Etleri güzel tadı hiç bozulmadı elinize sağlık.

Muhammed Ali Havranlıoğlu
Muhammed Ali Havranlıoğlu 11 ay önce

Enbey döneri Beylikdüzü’nde tek tezgah olduğu dönemden beri bilir severek ara ara ziyaret eder, dönerimi yerim. Dün akşamki deneyimim maalesef fecaatti tombik söyledik 10 dakika sonra tombik kalmamış ekmek mi istersiniz dürüm mü dediler gelen ekmek Allah affetsin 3 günlük mü dört günlük ki belli değil basabildiği kadar tosta basmışlar ama o da kurtarmamış kâğıt gibi bir incelik ve lime lime zor toplanır haldeydi. İçindeki ete de et demeye bin şahit lazım. Tepsinin dibinde ne kadar kurumuş parça varsa doldurmuşlar. 3 ekmek arası 150 gramda belki toplam 150 gram vardı. 3x150 gram ekmek arası, 2xçorba, 3xayrana da 1390 lira para verdim. Yazık günah. Uğrak yerimiz olan işletmenin bu kadar dip hareketlerde bulunması üzücü oldu. Maalesef daha kapısından girmem.

Cuma Vuranok
Cuma Vuranok 11 ay önce
Semi Karaca
Semi Karaca bir yıl önce

Enbey döner yıllar önce gittiğimiz mekanlardı ve caminin altındaki yer hariç Avcılar şubesi hijyen 0 ve müşteri odaklı değiller yemek buz gibi geldi ve en son gidilecek yer bilginize ve Beylikdüzü şubenizide arayıp özellikle bildirdim.

Tamer Akduman
Tamer Akduman bir yıl önce düzenlendi

Mükemmel döner, kaliteli servis

HIZLI HIZLI
HIZLI HIZLI bir yıl önce düzenlendi

Fiyatlar yüksek,döner sūper, yildizlar dönerin kalitesi icin.fiyat artmaya devam ederse bu yildizi alamazsiniz.personel secimi cok kotu hijyen icin baya bi gayret gerekiyor.Paket servis kötu bu bolümdede personel secimine ozen gosterilmiyor paket serviste sicak tutan kutu yok. Kendi motorunuz kendi tasima cantaniz uzerinde duzgun elbise verdiginiz yeterli motorlu personeliniz olmali!yaz gunu dometesin ici beyaz olaninin nereden buldunuz bu kadar ucuza kacilmaz!

İletişim Bilgileri
(0212) 423 50 44
Dönerci
4.0 / (551 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.