Avcılar
Hizmetten çok memnun oldum.
Dünyanın en güzel döneri tavsiye ediyorum
Güzel bir mekan devamlı gidiyorum araya bakan şef işinin ehlidir hizmet saygı on numara
Ramazan menüsü gayet lezzetli ve doyurucu, personel naif ve güler yüzlü. Et severlere tavsiye ederim.
Abartısız hayatımda yediğim en iyi döner lütfen kaliteyi bozmayın. Berlin döner görsün
Siparişim yanlış geldi onuda geçtim buz gibiydi tepsinin dibindeki kurumuş etler koyulmuş çok kötü
İlgili personelin yaklaşımı ve ortamın ambiyansı çok güzeldi. Yemek için yaklaşık 15-20 dk bekledik ancak yemek siparişlerimizin toplu ve sıcak geldiği için sorun etmedik. Yemeğin tadı da çok güzeldi. Özellikle güler yüzlü ve samimi tavırları için teşekkür ederiz.
F/P olarak vasata yakın eski enbey kalitesinden eser yok gibi…
Üç kişi bugün yemek için geldik döner çok ekşimişti kasaya gelince ona rağmen tam ücret alındı . Bir daha asla gelmeyeceğim bir yer zaten dışarıdan hep mekanın boş olduğunu görebilirsiniz
Güzel döner
Etleri güzel tadı hiç bozulmadı elinize sağlık.
Enbey döneri Beylikdüzü’nde tek tezgah olduğu dönemden beri bilir severek ara ara ziyaret eder, dönerimi yerim. Dün akşamki deneyimim maalesef fecaatti tombik söyledik 10 dakika sonra tombik kalmamış ekmek mi istersiniz dürüm mü dediler gelen ekmek Allah affetsin 3 günlük mü dört günlük ki belli değil basabildiği kadar tosta basmışlar ama o da kurtarmamış kâğıt gibi bir incelik ve lime lime zor toplanır haldeydi. İçindeki ete de et demeye bin şahit lazım. Tepsinin dibinde ne kadar kurumuş parça varsa doldurmuşlar. 3 ekmek arası 150 gramda belki toplam 150 gram vardı. 3x150 gram ekmek arası, 2xçorba, 3xayrana da 1390 lira para verdim. Yazık günah. Uğrak yerimiz olan işletmenin bu kadar dip hareketlerde bulunması üzücü oldu. Maalesef daha kapısından girmem.
Enbey döner yıllar önce gittiğimiz mekanlardı ve caminin altındaki yer hariç Avcılar şubesi hijyen 0 ve müşteri odaklı değiller yemek buz gibi geldi ve en son gidilecek yer bilginize ve Beylikdüzü şubenizide arayıp özellikle bildirdim.
Mükemmel döner, kaliteli servis
Fiyatlar yüksek,döner sūper, yildizlar dönerin kalitesi icin.fiyat artmaya devam ederse bu yildizi alamazsiniz.personel secimi cok kotu hijyen icin baya bi gayret gerekiyor.Paket servis kötu bu bolümdede personel secimine ozen gosterilmiyor paket serviste sicak tutan kutu yok. Kendi motorunuz kendi tasima cantaniz uzerinde duzgun elbise verdiginiz yeterli motorlu personeliniz olmali!yaz gunu dometesin ici beyaz olaninin nereden buldunuz bu kadar ucuza kacilmaz!
| (0212) 423 50 44 |
| Dönerci |
| 4.0 / (551 yorum) |