Emirhan Baharat

Emirhan Baharat

Arsin

Yorumlar
Sukru Coban
Sukru Coban 2 hafta önce
Enis Dağseven (Karadeniz Kaptanı)
Enis Dağseven (Karadeniz Kaptanı) bir ay önce
GEZGİN REHBER
GEZGİN REHBER bir ay önce düzenlendi

Telefonlara hiç bir şekilde cevap vermiyorlar

Emn Cnplt
Emn Cnplt bir ay önce
Enver Sarı
Enver Sarı bir ay önce
Tufan Özdemir
Tufan Özdemir bir ay önce
Arif Özen
Arif Özen bir ay önce

ÖNEMLİ OKUYUN!!! ÖNCELİKLE HERKESE GEÇMİŞ OLSUN, RABBİM HEPİMİZE SAĞLIK, AFİYET, ŞİFA, BEREKETLİ UZUN ÖMÜRLER VE HUZUR VERSİN. BAHSE KONU OLAN ALLAH'IN İZNİYLE BİR TEDAVİ YÖNTEMİ UYGULAYAN BU AMCA 83 YAŞINDA. TRABZON'DA İŞ YERİ VAR. BİREBİR GİTTİĞİNİZ ZAMAN SİZİNLE İLGİLENİR. UZAKTA OLAN ARAYAN KİŞİLER İMKANI YOK ULAŞAMAZ. NAMAZA KALKMAYA VAKİT BULAMIYOR BEN KENDİM BİZZAT ŞAHİDİM. NE ZAMAN GİDERSENİZ GİDİN HEP KALABALIK. KENDİ TELEFON KULLANMAYI PEK BİLMİYOR, O YÜZDEN DE GERİ DÖNÜŞ YAPAMIYOR! ÇÜNKÜ AYNI ŞEYİ BEN SÖYLEDİM KENDİSİNE. ÇOCUKLARI VAR ASLINDA MADEM BU İŞİ YAPIYORLAR ÇOCUKLARINDAN BİRİSİ TELEFONUN BAŞINDA BEKLEYİP ARAYAN HASTALARIN ŞİKAYETLERİNİ DİNLEYEREK BABASINA İLETEREK HANGİ OT, İLAÇ VB. NE İSE ONU TEKRAR ARAYAN KİŞİYE SÖYLEMESİ TAKİP YAPMASI UYGUN OLUR. AMA NEDEN BU ŞEKİLDE YAPMIYORLAR ANLAMIŞ DEĞİLİM. GEREKİRSE MAAŞLI BİRİNİ TUTAR YİNE BUNUN TAKİBİNİ YAPARLAR. SONUÇ OLARAK BU KADAR KALABALIK VAR İSE CİDDİ BİR İŞ YOĞUNLUĞU VARDIR. PERSONEL TUTULMASI ŞARTTIR. ARAYAN ULAŞAMADIM DİYEN YÜZLERCE KİŞİ VAR. EN İYİSİ TRABZON'DA TANIDIK BİRİ VARSA ONA İLETMENİZ BİZZAT GİTMESİ OLACAKTIR. BEN UZAĞIM AMA INSTAGRAM SAYFAM VAR ACİLİYETİ OLAN SAYFAYI TAKİP EDİP BANA YAZABİLİR SİZİN İÇİN GİDER SÖYLERİM. SAYFAMIN İSMİ: @1UzunGezi - Instagram

Mensuray Aktaş
Mensuray Aktaş bir ay önce

Bende guatr nodülllerim için aldım ayrıca çok pahalı ama hiç bir fayda vermedi ariyosun ya acmiyolar umut taciri başka bı şey degil

Derryaa Derryaa
Derryaa Derryaa bir ay önce
KRAL AMASYALI
KRAL AMASYALI bir ay önce düzenlendi

Numaralara ulaşamıyorum açmıyorlar

Mehmet Tekin
Mehmet Tekin bir ay önce

Sabah 9 da arayın ve ısrarla arayın açıyor telefonu

Süleyman Naz
Süleyman Naz 2 ay önce
Game Over
Game Over 2 ay önce

Sadece üste çıksın diye 5 yıldız veriyorum. 4. Evre Meme kanseri için bitki aldım bir ay kullandım ilaç tedavisini kestirdi o süreçte. Süreç bittiğinde aradım kitlelerin yok olmadığına ne yapmam gerektiğine dair. Ben sana döneceğim dedi ne döndü ne telefonumu açtı. Defalarca kez günlerce aradım. Umut tacirligi dışında bir şey yapmadın amca hak mi senin yaptığın yazık.

ibrahim halil Uzunaslan
ibrahim halil Uzunaslan 2 ay önce
Mehmet Şen
Mehmet Şen 2 ay önce

Nasıl sipariş verebilirim şehir dışına? Telefon numaralarınıza ulaşamıyorum.

Ekrem Kaya (EKA ELEKTRİK)
Ekrem Kaya (EKA ELEKTRİK) 2 ay önce

Açmıyorlar telefonu bir türlü dönüşte yok ayıp yani heveslendirip açmamalı çok saçma yani

Mustafa Ünal
Mustafa Ünal 2 ay önce

Senden iç basur için için iki ünite ilaç getirttim, hiç bir faydasını görmedim. İç basurum aynen devam ediyor, bizim gibi insanlara ümit verip insanların ümitleri ile oynuyorsunuz. Yaptığınız ayıptır.

Kadir Kaya
Kadir Kaya 2 ay önce

İstanbul üniversitesinden bir profesör ile 20 yıl dağları gezip şifalı bitkilerin kitabını yazan elleri öpülesi Ahmet abi. Modern tıpla teşhis koydurun, tedavisi için Ahmet amcayı bulun.

Medine Aksoy
Medine Aksoy 2 ay önce
Nazan ÖZDEMİR
Nazan ÖZDEMİR 2 ay önce

Telefonlara cevap vermeyeceksiniz niye tel no paylastiniz ?

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.