Eminönü AVM

Eminönü AVM

Beykoz

Yorumlar
Zeynep Çapkın
Zeynep Çapkın bir ay önce
Bünyamin Balkaya
Bünyamin Balkaya 3 ay önce düzenlendi
Rumeysa Bayram
Rumeysa Bayram 5 ay önce

Aradığımız her şeyi bulduk çalışanlar da ilgiliydi

mehmet ulutas
mehmet ulutas 5 ay önce düzenlendi

Çalışan arkadaşların nezih davranışları Aradığınız ürünleri buluyorum çok rahat istediğim bütçeye uygun

Süleyman Atanısev
Süleyman Atanısev 6 ay önce
Ömer Faruk Eker
Ömer Faruk Eker 7 ay önce

Eve yakin, arada bir ugruyoruz, hobi isleri, hirdavat, ev icin kucuk alisverislerde yeterli malzeme var. Musteri iliskileri de yeterli

Karmask Biri
Karmask Biri 8 ay önce

Kasadaki açık saçlı kızın müşterilerle senli benli konuşmasını anlamlandıramadığım bir yer. Ayrıca garip bir üslubu var hatta soru soruyorsun olaydan bağımsız dönüşler yapıyor.Onun dışında kötü bir yanı yok her ürün mevcut.

Ferhat Kuru
Ferhat Kuru 9 ay önce

Aradığınız herşeyi bulmak mümkün

Lo La
Lo La 11 ay önce

Ivır kıvır için çeşitli.

Muharrem TUNALI
Muharrem TUNALI 11 ay önce
nida sezen
nida sezen bir yıl önce

Birkaç gün önce buradan defolu bir malı indirimli almıştım. Yanında da birkaç bir şey daha almıştım yanımda bebek olduğu için çalışan bir abiden rulo poşet istedim poşeti getirdi bu ne kadar dedim 85 TL dedi abi. Parayı kasiyer kıza kredi kartı ile ödedim sonra dedim ki evde bu rulo poşet nasıl bu kadar edebilir bugün de poşetin fiyatını kontrol etmeye gittim 59 TL yazıyordu gittim kasiyere söyledim siz bana nasıl 59 TL'lik malı 85 TL'ye satarsınız diye çıkıştım. Kasiyer kız'da fişi getirin ücret iadesi yapalım dedi ama benim sinirimi Bozan aradaki 26 TL'lik fark değildi. Defolu ürüne indirip yapıp başka bir yerden o parayı çıkarmaya çalıştıklarını düşündüm. Yani kazıklanmış olma düşüncesi beni çok sinirlendirmisti. Onlara fişi getirip herkesin içinde bağırarak bunu göstereceğimi söyledim. Daha sonra oradan çıktım eve geldim fişi buldum rulo poşeti 59 TL yazıyordu yani çalışan abi fiyatı yanlış söylemiş ama kasiyer kasadan doğruyu geçmiş. Sadece orada abi yanlış hatırladığı için fiyatının 85 TL olduğunu söylemiş. Ve ben fişi gördüğümde yaptığım ve söylediğim şey için kahroldum herkesin içinde fişi göstereceğimi söylüyordum şimdi herkesin içinde kendisinden özür diliyorum. Son günlerde başıma gelen bu tür olaylardan ötürü yanlış bir tepki verdim. Eminim orada abiyi çok üzmüşümdür ama bilsin ki yaptığım söylediğim şey için en az ben de onun kadar üzgünüm haksızlığa gelemeyen biri olarak başkasına haksızlık etmek vicdanıma çok rahatsız ediyor.

NİHAT PEKİNCE
NİHAT PEKİNCE bir yıl önce
ahmet ahmet
ahmet ahmet bir yıl önce

17 Ekim tarihinde Bir çakmak aldım 1 defa kullandım sonra bozuldu fişim olduğu halde iade etmek istiyorum dedim almadılar insan ürününün arkasında durur kardeşim.Bir daha kesinlikle Eminönü avmden birşey almayacağım aldıttırmayacağım

Cemile EMREN
Cemile EMREN bir yıl önce
Vildan Yılmaz
Vildan Yılmaz bir yıl önce
BİLAL YILDIRIM
BİLAL YILDIRIM bir yıl önce

Makul

Didem Deniz
Didem Deniz bir yıl önce
Ömer Ö. Aktaş
Ömer Ö. Aktaş bir yıl önce

Bugüne kadar elim hiç boş dönmedim buradan. Her şeyi bulabileceğiniz bir yer ve çok ilgililer

Mehmet Koç
Mehmet Koç bir yıl önce

Cok ferah ve cok kaliteli ürünler var aradigim herseyi bulabiliyorum olmayan ürünleri sipariş vere biliyorum adresime kadar birakiyor lar cok iyi bi hizmet neye iktiyac duysam var kesinkik le iyi bi avm ????????????

Mustafa Rençber
Mustafa Rençber 2 yıl önce
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.